keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Juhannus + Helsingin alet

Heippa kaikki! :) Kuten huomaatte, oon pitänyt pienen postaustauon tässä näin, kun on ollut tekemistä hirmusti!

Nytkin oon jotenkin niin väsynyt, että varautukaan aika laimeeseen postaukseen. Mulla oli tähänkin postauksen supersuunnitelmat, mutta koska sää petti, niin en päässyt kuvaamaan mm. mun super hienoa Björn Borgin urheilutoppia!

Alotan vaikka Juhannuksesta eli perjantaina luulin, että oon yksin koko perjantain ja mulle tuli joku ihme itku-kohtaus, joka toisaalta oli hyvä juttu, sillä uskon sen johtuvan tästä projektista. Onhan se rankkaa henkisesti, vaikkei innostuksissaan sitä tajua.

Onneksi hyvä ystäväni Essi laitto viestiä ja se tuli keskustaan ja lähdettiin Jyväskylän yöhön! :) Itsehän olin vesilinjalla, mutta tamppasin mä illan aikana jalkani ihan kipeiksi tanssilattialla! Naurettiin myös ja pidettiin sikke hauskaa, tottakai! 2 aikaan kuitenkin jo mun moottorit alko sammumaan ja painuttiin meille nukkumaan. Tosin Essi valvoi varmaankin 4 katsoen telkkaria.

Aamulla heräilinkin sitten aamulenkille ja kun Essi heräili ja mä siivosin niin isi nakkas Essin kotia ja samalla mut äitin luo, missä oli sisko ja sen kavereita. Juhannus jatkui siis siellä!

Grilliruokaa, alkoholia, herkkuja.. niistä oli muiden juhannus tehty! Mä nautin mun kana- ja jahelihasalaatteja sekä maitorahkaa, marjoja sun muuta. Ihan samaa siis mitä nyt 5-6viikkoa syöty. Päivällä tosiaan pelattiin jotakin pallopeliä ja mölkkyä, oli kyllä mielettömän kivaa! :) Illasta käväsin sitten vielä iltalenkillä koiran kanssa. Innostuttiin ja hölkkäiltiin n. 1h. Oli kyllä mielettömän kaunista! Kello oli 22.30 ja aurinko laski eikä ihmisiä näkynyt. Kylläpä hermo lepäsi ja uni maistui!

Sunnuntaina olikin sitten suuntana Helsinki ja maanantaina supershoppailu-päivä! Heräsin maanantaina jo 7, että ehdin käydä lenkillä, suihkussa, tehdä eväät ja laittautua ennen Itäkeskukseen menoa, jossa halusin olla 9! Olin jo puoli 9 menossa bussipysäkille. Itis ja keskusta tuli koluttua ja aikaa meni hienosti 13 tuntia, yhtään liiottelematta. Kyllä muuten huusi jalat hoosiannaa, kun aamulenkkikin oli aika rankka!

Pakollinen "kattokaa mitä kokoa"- herutuskuva oli jo nyt lisättävä!!!
Tiistaina aamu oli harkitusti rauhallisempi, mutta lenkki luisti sikke hyvin! Otin myös kuvan hikinaamastani, mutta se onkin myöhempää postausta varten! ;)

Shoppailu ei enään maistunut Tiistaina, mutta näin mun ystävää Vilua pitkästä aikaa! Mun piti lähteä tosiaan klo 17.00, mutta meninkin klo 18.00 bussilla kun juttua riitti! Voih, jo nyt ikävä Vilppaa!

Bussissa menikin 4,5h ja arvatkaa vaan tykkäskö selkä niin yhtään.. Onneksi Tansku hiero yöllä mun selkää, kun en saanut unta kipujen takia. Samoin toinen olkapää on ihan jökissä.. Tänään pitäisikin venytellä, mutta ensin lenkki!

Huomenna tuskin kuvia ehdin ottaa, kun on luvassa mm. työhaastattelu ja shape-tunti, mutta jos ylihuomenna yrittäisi. :) Pari kuvaa sisko kyllä otti tänään ja yksi oli jopa julkaisukelpoinen, joten isketään se nyt tänne vielä. :)


Mites teidän Juhannus meni? Entä onko joku jo käynyt aleissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti