maanantai 1. lokakuuta 2012

Hyvä sykemittari? KIIREELLINEN!

Heippa kaikki ihanat! Nyt tarvisin nopeesti teidän apua!

Kaikkihan tietää mun ja mun rakkaan/rakkaiden suunnon T1C-mittarin/mittareiden menneisyyden. Nyt päätin taas valittaa Budget Sportille kuinka lopen kyllästynyt olen ja he lupasivat antaa rahat takaisin! Olen tosi hämmentynyt Budgetin asiakaspalvelusta. Voiko noin asiakaslähtöistä enään olla nykymaailmassa?! Edes 10+ ei riitä kuvaamaan Jyväskylän Budget Sportin asiakaspalvelua ja toimintaa!

Jokatapauksessa, huomenna tämä neiti menee alkuperäispaketin kanssa käväsemään ja hakemaan rahat takaisin. Ostan myös sieltä uuden mittarin jos hyvä löytyy. Polari sen olla pittää! (okei muutkin käy mutta jossei sitä Suuntoa?;D)

POLAR FT4. Olisiko se riittävä minulle?
Suositteletteko te jotakin sykemittarimerkkiä/-mallia? :)

Kalorit, rasvankulutukset, keski- ja maksimisykkeet kun saisi! Myös olisi hyvä jos mittari näyttäisi kehittyykö nyt kestävyyskunto vai onko kyseessä rasvanpoltto yms.
Juoksenkin nykyään niin harvoin, ettei tarvitse mitata matkaa, mutta.. plussaahan sekin.

Pääasiassa kuitenkin teen punttitreeniä ja spinningissä käyn, eli siihen joku hyvin soveltuva perusmittari.

Joku suunniteltu treeniohjelmatoiminto tulee olemaan mulle aivan turha. Mun treenit kun suunnittelee ja määrää Vesku! :D



Tänään muuten aukesi Kuntoportin uudet sivut. Oletteko käyneet jo katsomassa? Suosittelen kurkkimaan! Ihan sairaan makeet. Jotenkin niin raikkaat. :)

Kyllä se Tuuli vaan on aikamoinen koodauksien sun muiden luonnonlahjakkuus kun ymmärrykseni mukaan hän on sivujen seurassa paljon häärinyt. ;)

Pääsin myös menestystarinoihin Kuntoportin sivuille! Voit mennä lukemaan sen TÄSTÄ. Tuolla näkyy myös Marian menestystarina ja kyseinen neiti on mulle kyllä niin yksi motivaationlähteistä että huh! Lukekaa ihmeessä myös hänen tarinansa tästä

Mutta nyt; auttakaa hädässä olevaa bloggaria! Haluaisin jo hätähousuna kuitenkin huomiseen Spinniin uuden lapsukaisen testiin! ;)

8 kommenttia:

  1. Mulla on Polarin FT 7 joka on toiminut kuin unelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah hyvä tietää. :) Se onkin yksi mun harkintalistalla oleva ehdokas! ;)

      Poista
  2. Mulla on Polar Ft60, mutta varmasti edullisempikin version on hyvä. Riippuu ihan siitä mitä ominaisuuksia mittariltaan haluaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuotakin mallia olen katsellut, mutta juurikin miettinyt sitä onko siinä jo "turhia" ominaisuuksia mulle!

      Poista
  3. polar on aika shaiba mut ajaa asiansa, itellä on käytössä sony eriksonin Xperia active kännykkä missä on ANT+ tekniikka niin saan kännyn gepsin, sykemittarin, mp3 soittimen ja anroid ohjelmat käyttöön alle 300e aika lyömätön yhdistelmä!

    Mulla on polarin ft7 tuolla jossain laatikon pohjalla mut se vaan on aika vitun shaiba..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestä!:)

      Polarin FT40 kuitenkin lähti nyt tilaukseen. Tarvitsenkin vain ihan perus mittarin mistä näkee sykkeen, kulutetut kalorit, arvion rasvan prosentuaalisesta osuudesta, keski- ja maksimisyke. Salilla ja kun spinnissä vain käytän. Juoksua en tällähetkellä harrasta. :) MP3 on mulla kans erikseen, pelottaa että hiki pilaa puhelimen!:D

      Uutta kännykkääkin olen hankkimassa, pitääpä tutustua kyseiseen malliin;)Toinen vahva vaihtoehto on ykllä samsung galaxy s 2!

      Poista