perjantai 26. lokakuuta 2012

Lumi hautaa risukasan ja niin alkaa uusi, vahvempi aikakausi!

Ei ole edes kuukautta kun kirjoitin tänne etten jaksa blogata ja pakko pitää taukoa kun on niin lopussa. Itkemistä, huimaamista ja mielitekoa jäädä kotiin.

Tänä aamuna mun on vaikea kuvitella, että tuo on mun lähimenneisyydestä!

Mulle on sattunut NIIN monta hyvää asiaa tässä lähiviikkoina! Huippuja on mm. Tallinnan reissu, uusi työpaikka josta oon niin intopinkeenä, syventyneet ystävyyssuhteet ja se, että kroppa alkaa olla taas palautunut!

Mulla on ollut myös epävarmuutta itsestäni johtuen koettelemuksista viimeaikoina, mutta tajusin eilen illalla taas sen, että totean peilikuvalleni "sä näytät hyvältä ja sä oot huippu tyyppi!" JES! Mun itsevarmuus on palaamassa ja mä en näe yhtään tommosessa ajattelutavassa mitään pahaa!

Mä oon taas menijätyyppiä, joka ei osaa olla paikoillaan. Nytkin tekisin mieli mennä huomenna dansaamaan, mutta koska ensi vklp on menoa, otetaas nyt ihan iisisti. ;) Myöskin kavereita haluun nähdä ja mikään kotisohva ei kyllä huvita enään yhtään!

Toivottavasti viikonloppuna on vielä lunta ja lumisadetta, niin pystyn juomaan kotona glögiä ja fiilistelemään joululaulujen tahtiin.

Myös lumi vaikuttaa tähän fiilariin varmasti, sillä olen kokenut mun suurimmat ihastukset aina ensilumen aikaan ja muistot siitä fiiliksestä on vahvasti pääkopassa nyt. Haha! Alkutalvi on mulle siis kun monille alkukevät!

Talvi tekee musta myös herkemmän ja tunteellisemman persoonan, joten voitte ehkä varautua pohdiskelupostauksiin useammin.

Kaikkea kivaa on kuitenkin tulossa ja kerron niistä kun on sen aika. Nyt on vaan ihanaa ja helpottavaa todeta taas itselleen, että on onnellinen ja pirun onnekas. Mulla on elämäntilanne hyvä ja mitä parasta; maailman parhaat ja ihanimmat läheiset! <3

Muistetaan uskoa AINA parempaan huomiseen niin kaikki kyllä kääntyy hyväksi!

8 kommenttia:

  1. Löysin vasta jotenkin ihmeellisesti googlen kautta blogiisi. Aivan mahtavia tekstejä, ja samanhenkiseltä ihmiseltä vaikutat. Pakko jäädä seurailemaan :)!

    Kivaa viikonloppua!

    -Laura http://onthemoveblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan!:)

      Kivat viikonloput myös sinne, pitääpä kurkkailla sun blogia illasta!:)

      Poista
  2. Kyllä elämässä on aina asioita, joista kannattaa iloita, joskus niitä on vaan vaikea nähdä kaiken muun pyörityksen keskeltä <3 Ihana lukea, että sulla menee nyt hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvä pointti Nella-Maria!:) Ja kiitos paljon, on kyllä kertakaikkiaan helpottava tunne!!:)

      Poista
  3. miten voit olla noin positiivinen ihminen :D oon ihan kade ku aina jaksat iloita kaikesta haha. kiva että kaikki on alkanut taas menemään paremmin sulla=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajusin jokunen vuosi sitten miten paljon asenne ja ajatukset vaikuttaa elämään! Optimisti oon aina ollut, mut nyt vielä enemmän ja se antaa voimia jatkossakin olla iloinen!:) Kyseistä ajattelutapaa ei kestä kauaa saada jos näkee asian eteen mietiskelytyötä paljon tietyn ajan ja antaa itselleen kunnolla aikaa ajatella. :)

      Ja on kyllä kiva joo, helpottavaa!:)

      Poista
  4. Ihana kuulla, että kaikki on taas hyvin! Oon tykännyt sun blogin tyylistä tosi paljon, ja on mukava kuulla, että et ainakaan suunnittele lopettavasi tätä :) Yksi lempiblogeistani on tää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon ihanasta kommentista ja wau minkä kohteliaisuuden se sisälsi! :)<3

      Poista