sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Syysloman kuulumisia

Tadaa mä oon edelleen hengissä!

Mun blogi on nyt siis taukoillut hetken ja nyt ajattelin hieman päivtellä mun syyslomasta! Nyt ei voi tulla edes treenitäytteistä tekstiä, sillä olen kerennyt käymään tekemässä säälittävän yhden yläkropantreenin salilla viikon aikana! Tänään on luvassa spinni, jes! :)

Toppi tallinnasta.
Tosiaan ma-ti meni Tallinnassa shopatessa ja todella hyvin syödessä. Mua melkein jopa kauhistutti se ruuan määrä ja olihan siitä tiedossa muutaman päivän pöhötys ja siihen vielä liikumattomuus niin heippa vaan nesteet!

Tallinnasta selvisin melko vähillä rahoilla, sillä löysin vain Bershkasta 5 paitaa. Hitsi se liike ei petä koskaan! Lisäksi löysin jugurttijäätelöä ja mm lionpatukoita! Lionit on ihan mun lemppareita ja ostin Suomeenkin mukaan 2 king sizeä ja yhden normaalin! Niistä säästetään ainakin yksi jouluherkuiksi! ;)

Keskiviikko menikin lepäillessä, sillä mulla varmaan venähti jalkaapöytä viikko sitten sunnuntaina ja Tallinnassa rasittui kävelystä niin, ettei keskiviikkona voinut varata painoa jalalle yhtään. Pompin menemään sitten aropupuna ja oikeastaan vain lepäilin, sillä muuta en voinut tehdä.

Torstaina heti aamusta kouluterveydenhuollon kautta lääkäriin ja kyseessä oli siis venähdys/revähdys. Kipulääkkeitä ja lepoa. Ei kiva! Torstaina tein kyllä sen ylävartalotreenin ja hyppelin yhdellä jallalla laitteesta toiseen. ;) Onneksi melko pian kipulääke alkoi vaikuttamaan ja pystyi aloittaa linkkausvaiheen. Linkkasin treenin jälkeen matkakeskukselle hakemaan ihanaa Noraa! <3
Baarilook!:)

Perjantaina me hengailtiin ja mentiin sitten illasta juhlimaan! Edelleenkin tämä neiti oli vesilinjalla, mutta repäsin niin että join sokerittoman red bullin. Oijoi kylläpä muuten oli hetken tällä neidillä bileet! :D Ilta alkoi Rumasta missä törmäsin mm. Toniin pitkästä aikaa. Olipa ihana jutskata ja vaihtaa kuulumiset! Tosiasiassa oon enemmän Escapen tyttöjä ja sinne suuntasinkin sitten Essin ja Emmin kanssa dansaamaan! (kyllä, fiksua tällä jalalla!) Törmäsin myös mm. Viiviin ja Eetuun! Olipa ihana nähdä kavereita :)

Pilkkuun asti oltiin ja vasta viideltä nukkumaan. Perjantaina kävin myös kirjoittamassa työsopimuksen Giganttiin! Huomenna alkaa jo työt! Huippu jännää!! :)

Eilinen meni vähän lösöillessä, lisäksi kävin metsästämässä työhousut, joka oli yllättävän vaikeaa! Mutta kylläpä sitten löysin Your Facen siistit suorat housut ja aika halvalla; alle 24e!
Eilen katottiin myös pikkuporukalla Kung Fu Panda 2. Katoin sen jo toista kertaa, mut onhan se ihana hömppäelokuva! :)


Tänään onkin sitten luvassa käynti Sokkarilla, mistä ostan mm. työpaidat ja -sukat sekä meikinpohjusutusvoiteen kun mokoma pääsi loppumaan! Klo 16 alkaa spinning mihin tää neiti on menossa! Pumppiin ei kyllä uskalla vielä lähteä.. vähänkö harmittaa! Harmittaa myös se hirmusti, että mun ihana Nora lähtee takaisin kotia. Buu! :(

Seuraava viikko onkin jo täynnä koulua, töitä ja treeniä. Odotan innolla! ;) Palaillaan ehkä sunnuntaina, milloin mulla onkin viikon ainoa vapaapäivä.

Sain muuten vihdoin kuvattua toisen salipaitani, minkä ostin Saksasta asti. Eikö ookkin ihana?! Mä oon ihan rakastunut ainaskin! <3



Miten teillä on mennyt? Toivottavasti hyvin. :)

18 kommenttia:

  1. Mahtava paita tosiaan, asennetta siitä ainakin löytyy ja käy siulle tosi hyvin :)

    Tsemppiä uuteen työhösi! <3

    VastaaPoista
  2. Upeen näköinen oot! (:
    Hihhih, samaa mieltä, Bershka ei petä sitten ikinä! :D
    Toi sun salipaitasi on kyllä ihan paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Maria! <3
      Ja ei petäkkään, haluun sinne jo uudelleen kyllä mahd. pian! ;) Salipaita on kyllä ihan huippu. Se toinenkin minkä tilasin saksasta on, siitäkin pian toiv. tulee kuvaa. ;)

      Poista
  3. Kivan näkösiä ostoksia oot tehny. Ja täytyy kyllä sanoa, että sä näytät kyllä hyvältä! Täällä ollaan lenkkeilty ihanassa syyssäässä ja yritetty pitää kiloja kurissa.

    Onnea uudesta työpaikasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Maria!:) <3
      Ja syyssäässä on kyllä ihana lenkkeillä! Onnea projektiisi sinne!

      Ja kiitos, löysin kyllä ukavan duunin, niin varmasti viihtyy! :)

      Poista
  4. olen edelleen kateellinen tuosta habasta!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kiitos! <3 Tosin tossa yhdessä kuvassa se on ihan super, kun nuo varjostukset iski siihen hassusti. Mut jospa se ois pian super, kun kaverin kanssa alotettiin habankasvatuskisa tossa pari päivää sitten. :D

      Poista
  5. Moi! Nyt kun sinulla on tuo uusi sykemittari niin paljonkos kului Spinningissä kaloreita ja keskisyke ja maksimisyke :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaloreita paloi 45 min Spinni carion aikana 388. Keskisyke oli 146 ja max. 170. :)

      Poista
    2. Sehän meni sit oikein hyvin ja tuolle tunnille just sopivalla teholla :)

      Poista
    3. Kiitos Päivi!:) Mukava kuulla!

      Poista
  6. Aivan ihania kuvia! <3 Varsinkin toi "Baarilook"-kuva!!
    Ja hei KungFu Pandat on ihania leffoja! :) <3 HIh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos Monna!! <3
      Ja ne on! Iha höpsöjä, täydellisiä sunnuntaikoomaukseen. ;)

      Poista
  7. Auts. Tiedätkö sen tunteen, kun ihmiset puhuu sun ympärillä ja kaikki mitä sanot on ilmaa -aivan kuin et ois siinä, etkä olis edes sanonutkaan mitään? Sun sanoilla tai mielipiteellä ei vaan tunnu olevan mitään merkitystä.

    Voin kertoa, että minä taidan nyt tietää miltä se tuntuu, eikä se oikein hyvältä tunnu tänä aamuna. (...ehkä olis pitäny nousta ylös vaan toisella jalalla...) No, onneksi kaikesta oppii, jos haluaa oppia.

    Niin ja...Ei varmaan kannata julkasta tätä mun kommenttia ja jakaa tätä kurjaa fiilistä muiden kanssa; Blogisi ilmapiiri on kuitenkin ollut pääosin positiivinen, joten mitäpä sitä muuttamaan? Sulle halusin nyt vaan osoittaa tällä mun kommentilla sen, miten tärkeää pieneltä tuntuva vuorovaikutus täällä nettimaailmassakin saattaa olla -myös kommentin jättäjälle.

    Kaikesta huolimatta, kaikkea hyvää sulle ja onnea projektiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tottakai julkaisen tämän, koska sulla ei ole blogia/mailia mihin tulla pahoittelemaan! Mä vastasin melko kiireessä kaikkiin kommentteihin, eikä kyseessä ollut mun kone. Yleensä varmistan, että kaikki kommentit varmasti tuli ja sulle kyllä vastasin, mutta kommentti jostain syystä jäi julkaisematta?!

      Mua nyt harmittaa niin paljon, etten tiedä mitä sanoa, muutakun että olen aidosti pahoillani ja tosi hurjana nettiyhteydelle/bloggerille kun teki tollasen tempun!

      Laitan nyt vastauksen kommenttiin, hieman myöhässä, mutta jos se vielä korvais ton tömmähdyksen! Sun kommenttis kun oli erittäin ihana ja sai mut tosi hyvälle tuulelle, niin tyhmää, että sä sait siitä vaan huonon mielen.

      Anteeksi ja toivottavasti jatkossakin tulet kommentoimaan. Vannon ja lupaan, että saat aina vastauksen!

      Onnea sullekkin projektiisi!

      Poista