lauantai 13. lokakuuta 2012

SYYSLOMA!

Eilen alkoi kauan odotettu syysloma! Hyvin onkin levätty ennen syyslomaa, kun on vapaasti syönyt ja liikkunut. Siitä tulikin mieleen, että kyllä on lihakset oikeesti tykännyt! Oon saanut mm. kommenttia et mulla on nykyään peppu ja näytän terveeltä! Pumpissa painot nousee leikiten ja oon tajunnut itse jotain tärkeää:rakastan liikuntaa sekä se on sitä mitä mä haluan tehdä ja mun alitajunta saa pitää päänsä kiinni siitä, että söisin muka liikaa! 500g on tullut painoa lisää ja uskon sen olevan lihasta ja nesteitä. On siis mennyt Veskun opit perille ja osaan syödä ilman tarkkoja ruokamääriä ja aineita ja ilman että suunnittelen ja teen eväät aina edellisiltana. Yey! Söin muuten yks päivä uunimakkaraa koulussa!! Oli ihan SIKKE hyväää!! Lisäksi oon nauttinut satsumeja ja päärynöitä.. nauttinut elämästä!

Eilen oltiin tyttöjen kanssa danssaamassa. Itse en juonut, sillä en oikeasti halua alkoholia, mutta tanssin sydämeni pohjasta! Hiki virtasi ja näytin varmasti ääliöltä, mutta kivaa oli! ;) Kokeilin myös eilen afroa Kuntoportilla ja se oli NIIN kivaa. Olin ihan super tanssifiilareissa siis eilen!

Leikin tänään isin Ipodilla!
Tänään oonkin lepäillyt, sillä baarissakin 2-3 tunnin tanssiminen kävi treenistä. ;) Selkä kivan jumissa.. aijai! Vanhuus ei taida tulla yksin?!

Äsken kävin palauttelevalla 5km hölkällä siskon kanssa ja sen jälkeen olikin ihana vetää kunnolla ruokaa napaan!

Huomenna onkin ihanan Minkun kanssa bodypump, syvävenyttely ja sitten äitin luo saunaan ja Minna jää yöksi. Maanantaina ja tiistaina kauan odotettu Tallinna!! Palaillaan siis kyseisen reissun jälkeen!;)

Jokatapauksessa, täällä menee paremmin ja osaan taas suhtautua hyvin innolla ja mielenkiinnolla tulevaisuuteen! Silti on vielä tämä kuukausi hyvä ottaa rauhassa. :)

Kiitos kaikille muuten edelliseen postaukseen kommentoineille! Olette ihania! <3 Mitä teille muuten kuuluu?

Pst, Oon vieläkin Kappahlin kisassa 20. parhaan joukossa, mutta tiukille menee! Mua saa äänestää vielä uudelleen jos haluaa! Tsih.. :) Äänestämään pääset TÄSTÄ

4 kommenttia:

  1. Jeejee! Äänestetty on! :)
    Ihana kuulla, että menee jo paremmin. <3

    Ja hei todellakin, baarissa parin tunnin tanssiminen on jo ihan treeniä sekin! ;) (varsinkin kun ei ole alkoholin tuomia lisäkaloreita)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Monna! <3

      Ja jep! Silti oli ihan super kivaa ja sekoiltiin hirmusti. Eihän suurinosa tiennyt et oon selvänä niin mitäpä sitä turhaa järkeilemään tanssimuuveissa.. ;)

      Poista
  2. Heippa,


    Oon seuraillu mukavaa ja inspiroivaa blogiasi tässä muutaman viikon ajan, kiitos siitä ! Vasta eilen päädyin lukemaan nuita vanhempia postauksia viime keväältä. Ei voi muuta sanoa ku MIELETTÖMÄN UPEAA ! Olet tehnyt valtavan työn hyvinvointisi eteen. Arvostan ja ihailen itsekuriasi ja periksiantamattomuuttasi! Et välttämättä tajua sitä itsekään "uuteen" kroppaasi mahdollisesti jo tottuneena, että olet tehnyt ihan mielettömän työn (ja hyvin nopeasti) jo ihan terveytesikin puolesta! AIvan aivan järjettömän upeaa .... Vetää läheks sanattomaksi. Nyt vaan rauhassa jatkamaan normaalipainon ja terveellisten elämäntapojen ylläpitoa. :)

    Olet supermimmi.

    - Annu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Annu!

      Kiitos paljon!:) Onhan työ ollut aikamoinen, mutta sen arvoista! Nyt alkaakin juuri se vaikein vaihe eli ylläpito. Mutta rohkeasti vain päivä kerrallaan, vaikka vähän jänskättää miten voi vaan jättää koko vanhan elämäntavan mitä noudatti 19 vuotta! Mutta eiköhän tämä tästä.:)

      Poista