keskiviikko 14. syyskuuta 2011

treenipäivä!

Tänään on loistava päivä treenailla! Treenit tältä viikolta näyttää aika heikoilta ja hävettää pian julkaista mun treenipäiväkirja:D

Eli tänään meen Jyväskylän Kuntoportin avoimien ovien päivään!!:) Lisätietoa voit lukea täältä!
Mun tekee mm. hirveesti mieli spinnata ja zumbata ja venytellä jaja... eli oon tosi ilonen että tänään on just noi avoimet ovet ja hullusti ryhmäliikuntatunteja! Katotaan kui väsyny oon sit illalla ;)

Tiedän myös, että pistän kroppani aika lujille eli huomenna pidetään sitten hyvin rauhallinen päivä hyvällä omatunnolla :)

Mutta eipä mulla muuta infoa ole! Eilen tuli taas mässättyä lettuja.. mikä ihme korvaisi letut joka olisi vähän terveellisempää? Vinkkejä?
Niin, ja tänä aamuna piti käyttää koiraa 30min lenkillä, mutta arvatkaa vaan lähtikö neiti mihkään kun tuolla on taas ah niin ihana sadepäivä.. noh, no can do, treenaan ahkerasti sitten kuntoportilla ja lettukaloreille kyytiä!

Mukavat päivänjatkot kaikille! Eiköhän lähdetä kaikki kuntokeskuksiin liikkumaan niin hyödynnetään sadepäivä!

pst, jos satut tulemaan tänään Kuntoporttiin, niin mua saa rauhassa tulla moikkaamaan! Olen siellä ainakin 15:00-15:30 eli easyaerolla ja fitballilla aloittelen! Ajattelin käydä myös klo 17:00 easy spinnin ja siihen perään crossfitin, tai sitten zumban klo 17:30 ja siihen perään sen crossin. Fiilareiden mukaan!

3 kommenttia:

  1. Vitsi kun mua innostais tulla kahtomaan ja kokeilemaan, mutta ihan hirveesti kaikkee tekemistä sovittu tälle päivälle. Häsäblää, kaikki kiva sattuu aina täyteen tupatuille päiville!

    VastaaPoista
  2. Jaa, että terveellisä lettuja. Koita vaikka spelttivehnää tai ruisjauhoja vehnäjauhojen korvaajana sekä hunajaa sokerin sijaan. Maitoa voisi yrittää korvata vaikka kaurajuomalla tai vedellä. Päälle tietysti hillon sijasta marjoja! Paista teflonpannulla ilman rasvaa :)

    VastaaPoista
  3. Rica: Oivoi mulla on kyllä maailman kätsyin isosisko! mitä mä täällä blogissa kyselen ku sulle vois rimpauttaa!;) Piääpi joku päivä koklata!

    VastaaPoista