torstai 15. syyskuuta 2011

Spinning 55min+abbs attack 15min+ venyttely 30min

Otsikko kertoo, miten eilen liikuin! :)
Kävin siis äitin kanssa Kuntoportin avoimissa ovissa, kun en muita saanut raahattua mukaan. Tosin, olipa taas kiva viettää äiteen kanssa aikaa <3

Spinni 55min kyllä kauhistutti mua, koska yleensä olen 30 minuutin spinnauksen jälkeen jo ihan puhki! Onneksi olin nukkunut ihanasti n 1.5h ennen treeniä ja ehtinyt siinä heräillä tunnin nii voi pojat, energiaa oli edelleen tunnin jälkeen ja rynnättiinkin sitten heti abbs-attackiin! (eli vatsoja 15min,hui!) Mutta spinnin jälkeen oli myös olo, että suoriudun helposti spinning 75' ennen Joulua!

Olin taas niin tyytyväinen ohjaajiin! Spinnin ohjasi Laura ja sitten mentiin Veskun vatsisrääkkiin ja ihanaan venyttelyyn, missä muuten opin uuden venytysliikkeen! Voin jakaa sen kanssanne, hetikun jaksan kuvauttaa sen liikkeen :)

Kotiin tullessani olin tosi onnellinen, mutta super väsynyt! En jakanut käydä edes kaupassa vaikka olisi pitänyt, joten bloginkin päivitys tuntui liian isolta asialta :D

Tänään olen sitten lepäillyt kipeiden vatsalihasteni kanssa, ollut koulussa ja saanut vapaapäivän töistä, koska olen lukenut huomiseen suulliseen englanninkokeeseen (o ou!), mutta uskon että se menee hyvin. Vieläkun tuo sade lakkais niin pääsis lenkille, että uni tulis hyvin illalla ;)

Tähän armottomaan makeanhimoon tekisi kyllä mieli juoda banskupirtelö, mutta lupaan tämän blogini kautta, että tänään en mene ostamaan mitään mässyä vaikka mieli tekisi!

Nyt hyvät illanjatkot kaikille!:)

ps. toivoisitteko tämän blogin puolelle enemmän kuvia?

4 kommenttia:

  1. Enemmän kuvia :) Vaikka sellainen jonkinlainen kehityskuva alusta tähän asti, jos sulla vaan on? Niistä on aina kiva katsoa kuinka on mennyt :)

    VastaaPoista
  2. memory: selvä!:) Ja mulla on itseasiassa kuva iha ennen liikunnan aloittamista sitten viimevuodelta n.vuosi sitten ja sitte ohan noita nykysiä.. Pitääpi kaivella siis vanhoja kuvia esiin!:)

    VastaaPoista
  3. Kuvia vaan ja se venyttelyliike kiinnostaa. (: Ja Memoryn idea on kiva! (:

    VastaaPoista
  4. Marie: Pitääpi kattoa jos ois ny vklp aikaa kuvailla! Ja Memoryn idean voin toteuttaa sitten kun käyn kotona .. :)

    VastaaPoista