lauantai 24. syyskuuta 2011

Nutrilett-mainos

Nyt ennen kirpparireissua ja zumbaa teen pienen avautumispostauksen koskien nutrilett-mainosta, joka siis pyörii ainakin maikkarilla! Mainoksessahan on brunette nainen vihreässä mekossaan. Toivottavasti tiedätte mistä puhun!

Olisin tänäaamuna etsinyt kyseisen mainoksen youtubesta ja laittanut facebookkiini, koska minusta se on niin ihana ja positiivinen video ja sen naisen silmistä oikein loistaa onnellisuus!
Mutta mitä vielä! Ihmiset sanovat mainosta ärsyttäväksi ja toteavat että naisella on vielä paljon pudotettavaa tai "vielähän tuo läski ja ruma on"

KUINKA vääristynyt kuva ihmisillä on? Nainen on todellakin kaunis ja ihan sopusuhtainen mielestäni.
Ja se kauneus ja onnellisuus mikä tulee silmistä on aivan uskomatonta!:)

Jotkut myös totesivat että nainen feikkaa iloisuutensa ja että ei oikeasti nauraisi mm sille, että ennen penkki on ollut liia pieni.

Mun mielestä laihduttajat, jotka ovat onnistuneet siinä (oli se sitten 5kiloa tai naisen ilmoittama 20kiloa) ja vaikka matkaa olisi vielä jäljellä, ovat laihduttajat minusta ihanan positiivisia! Uskokaa pois!
Ja mitä itsetuntoon tulee,kyllä se laihtuessa nousee, vaikka jotkut sitä epäilivät.
Ja mäkin oon uskaltanut nauraa vanhoille ongelmille, mitkä oli mun seurana vaan mun ylipainon takia. Asioista pääsee yli, ihmiset hyvät.

Mulla ei ole hyvin hoikkia ihmisiä vastaan mitään, mutta mua alkaa yleensä ärsyttämään se, miten he luulevat, että ylipainoisetihmiset liiottelee ongelmiaan tai feikkaavat iloisuuden laihtuessaan edes kilon!
Hei, olen ollut 10kiloa ylipainoinen, ellen enemmänkin ja mä tiedän että se oli vaikee. Mm. kenkien sitominen saatoi hengästyttä ja mullaha oli mahd. pitkään tarralenkkarit siitä syystä tai en sitonut nauhoja. Ja musta on tullut laihtumisen myötä superilonen ja yleensä on myönteinen vaikutus elämään vaikka saatan jostakusta olla edelleen "ruma ja lihava". Ihmiset kuitenkin, jotka musta noin haluavat sanoa, on heillä vääristynyt kuva.
Myöskin mä nauran mm. sille kenkäjutulle joskus itseni kohdalla ja ylipainoisia ihmisiä ei pitäisi sääliä jos heillä on samanlainen ongelma vaan antaa tsemiä!

Mä olen normaalipainoinen ja kaunis, enkä kuihtunut ja väsynyt niinkuin vaikka H&M:n mallit, joilla on 16-vuotiaiden kroppa ja ihon hehku tehdään meikeillä!

Mä nakkaan teille kaikille viikonlopunajaksi haasteen: Katsokaa peiliin ja katsokaa itseänne kokonaisuudessaan vaikka alusvaatteisillanne ja sanokaa itsellenne ääneen "Voi hitsit, kyllä mä sitten olen kaunis!" koska meistä jokainen on :) Jopa nutrilett-mainoksen nainen, ja minusta meidän kaikkien pitäisi ottaa hänen ihana elämänasenne <3 (vaikka olisikin vielä pudotettavaa)



Nyt ihanaa viikonloppua ja mä ainakin tunnen itseni niin kauniiksi tällähetkellä, koska tokaisin sen aamulla itselleni peilin kautta ja hymyilin itselleni ja se on paras lahja itselleen joka päivä :)

Loppuun ihanat sanat kaverini facebookseinältä:
"Onnellisuus on päätös ja se on tehtävä joka päivä."

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Kiitos, päiväni alkaa mallikkaasti :--)
    Mun mielestä se nainen hehkuu aitoutta siinä mainoksessa!

    VastaaPoista
  2. Noora: Oleppa hyvä!:) Kiva jos osu ja uppos! Ja niimpä! Se on aidosti innoissaan ja onnellinen tuloksista ja se paistaa jopa tv:n toiselle puolelle! Hienoo et joku muukin näkee sen:)

    VastaaPoista
  3. taas tulee hyvää asiaa kaiman suusta! :) Osaat kertoo asiat niinkun ne on :)

    VastaaPoista
  4. :c sä oot onnisstunu .. mut mitä jos o vähä liikaaki ylipainoo ):: ? kysyn tääl neuvoi ja tosi kiva blogii

    VastaaPoista
  5. Ano: Emmä ihan 100%, mutta hyvää vauhtia oon menossa koht tavoitetta (eli hitaasi ja varmasti;)

    Ihan ekana tuli mieleen neuvo että älä luovuta ja älä ajattele noin! Se syö vaan itsetuntoa ihan liikaaa ja sitten sulla ja sun läheisilläs ei ole kelläkään kivaa jos olet mökömökö. Tiiän, kuinka vaikeaa se on saada itsetunto nousemaan, mutta aloita rauhassa, ihan sama ruokavalion ja laihtumisen kanssa. Ihan niinkuin itsevarmuuskin muuttuu pikkuhiljaa, niin samoin elämäntapa:) Otan sun aiheen käsittelyyn laajemmin heti kun on aikaa! Mutta tsemiä sinne oikein paljon! Kyllä se siitä! Usko itseesi ja älä masennu jos repsahduksia tulee!

    VastaaPoista