maanantai 12. syyskuuta 2011

syysväsymys

Oonkin jo peloissani odotellut tätä herraa..rouvaa..mikälie. Se iskee aina syksyisin ja on maailman ikävin vaiva!

Tänäänkin mun piti mennä salille, mutte 1,5h siivous imi musta mehut ihan kokonaan! Kyllähän siivous on tosi tehokasta hommaa, mutta silti! Antakaa mulle mun loputon kesäenergia takaisin?

Ehkäpä mä skarppaan ja koitan pian käydä hölkkäilemässä tai jotakin! Ainut ongelma vaan on se, että mun lökärit on äitillä ja pisimmät treenihousut on polviin... ja lenkkaritkin on äitillä!

Pitäisi varmaan pyytää veljeä tuomaan tänne rompetta ja alkaa lähikuukausina etsimään kämppää, että saisi tavarat samaan paikkaan ja satunnaisen lenkkihimon (mikä yleensä kasvaa syksyllä) tyydytettyä!


Mitä te yleensä teette torjutaksenne väsymyksen? Mulla auttaa yleensä juuri pieni happihyppely,mutta missäs on tarvittavat vermeet..? Mur! Noh.. ehkäpä suuntaan pienelle kävelylenkille heti salkkareiden jälkeen!

Hyvät illanjatkot kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa!

2 kommenttia:

  1. Ite hyödynnän just sitä viime reissu-taktiikkaa. Silloin kun tulee sellanen oikein laiska fiilis ja tuntuu et mitään ei jaksa - käyn ulkona happihyppelyllä, ihan vaikka kävelemässä tai valokuvaamassa. (: Sinnekkään ei ole niin vaikeaa lähteä, kun muistat esim. sen miltä se tuntui viimeksi. (: Ajattelee vain, että kyllä se siitä! (:

    VastaaPoista
  2. Marie: Jeps, pitää vaa oikei hyvin muistiin takoa se kui hyvältä tuntuu! Mutta tuo sääkin on tänään niin masentavan harmaa, vaikuttaa mielialaan tosi alentavasti!:(

    VastaaPoista