tiistai 27. syyskuuta 2011

Suunnitelmat uusiksi!

Mulla on niin hulabaloo koulussa ja töissä (just kun luulin et se ois ohi??) niin mun treenit menee päin prikkalaa.. tai no enemmänkin mun treenisuunnitelma!

Eilen oli jättipallojumpan tilalla zumbaa. Oli muuten eka kerta kun sain zumbassa oikeasti kunnon hien pintaan. Mitenkö? Ne on ne vatsalihakset naiset ja herrat on ne, joita kantsii kokoajan kunnolla jännittää eli vatsa kuopaksi treenaamisen ajan ;) Keskivartalonlihakset eivät kuitenkaan tänään ole kipeät, mutta tunnilla tuntui varsinkin kyljissä!

Tänään piti olla luvassa Karon Kiinteyty-tunti, mutta Karon ohjaamana se on Kiinteytys teho ja niin se musta pitäisi lukujärjestyksessäkin lukea! En kuitenkaan töiltäni ehtinyt kiinteytykseen, sillä töissä tuli heti sitä tätä ja tota kun olin lähdössä ja sitten piti käväistä maksamassa Kuntoportin tulevan kuukauden maksu:) Joten! Viivin bodypump, täältä tullaan klo 19.30! Tänäänhän tämä peppuseni ei olekkaan enään valittanut lihassärystä niin eikös se jo kerro pumpin puutteesta? ;)

Mä tosiaan pahoittelen jo etukäteen sitä, että loppu arki tälläviikolla saattaapi olla vähän hiljaiseloa täällä, vaikka niin rakastaisin kirjoittaa vaikka joka päivä!
Mun on kuitenkin pakko tehdä koulutehtäviä mikäli mielii jaksot läpi.. :D Myös asiakaspalvelun koe on seuraavalla viikolla ja koealue on vaatimattomat 80sivua... voi kyllä, se ON paljon amikselle, joka nyt jo toivoisi lisää tunteja vuorokauteen! Myöskin toimistotyön projekti pitäisi palauttaa jaja.. huh!

Mutta treeni-iloa kaikille tälle viikolle, jos en ehdi postailla! Koitan kyllä parhaani mukaan :) Mielenkiinnolla sitten nähdään sunnuntaina, mitä oikein olenkaan treenaillut tällä viikolla! Menenkö mihinkään mihin suunnittelin meneväni!

Nyt tsau!

2 kommenttia:

  1. koealue ainakin 180 sivua terv. lukiolainen :)

    Mäkin oon tässä zumbaillut pari päivää kun kaverilla on dvd!

    VastaaPoista
  2. memory: plaah D; Ton takia oon amiksekka :D Pänttääminen ei oo mun juttu (ellei kyse ole terveellisistä elämäntavoista;)

    VastaaPoista