perjantai 23. syyskuuta 2011

Ensiviikon suunnitelmia!

Tämäkin viikko on mennyt aikalailla lepäillessä.. eilen kävin kokeilemassa bodypumppia, mutta kesken tunnin mua alko heikottaan ihan kamalasti ja jätin ojentajabiisin väliin jonka aikana tasasin hengitystä ja join vettä. Ennen heikkoa oloa, mulla alko lihakset tärisemään, että en tiedä. Meinasi jo alkaa mietityttään kovasti että nytkö mä pökerryn ja herään sairaalasta! Kumminkin pumpin vedin sitten loppuun (kevyesti),koska ohjaajana oli Viivi, joka on mun yks lempiohjaajista kuntomaailmassa ja taitaa olla viimonen viivin tunti mun osalta.. jos viivi koskaan tänne eksyt niin KIITOS oot ollu mahtava tsemppi ryhmäliikuntatunneilla! Jopa ojentajabiisin aikana kysyit kahdesti että eiköhän tehdä loppuun ja tajusin että tuijotit mua. Olisin kyllä niin tehnyt jos vain kyenny!

Seuravalla viikolla on mun viimeiset päivät kuntsikassa, eli ma-pe. Lauantaina saankin siirtyä Kuntoporttiin ja oivoivoi kun oon intsinä! Mä nyt todellaki toivon että kroppa palautuu nii pääsee spinnaamaan kunnolla ;)  Joten seuraavan viikon lauantaina JA sunnuntaina on varmaan spinnausta luvassa! Ja vähän pumppia, unohtamatta coretrainingia. Pumppi kestää kyllä 50min,mutta energian mukaan sinne sitten vetämään kevyillä painoilla:)

Oon tosi innoissani nyt Kuntoportista ja mulla on edelleen teille heti lauantaina ilmotettavaa asiaa ;) Jokatapauksessa, Kuntoportti on uusi aukeama elämänmuutoksessa ja oon jo alkanut kelailemaan kaikkia ruokia jaja! Tuntuu nii hyvältä saada kunnollinen motivaatiopotku persauksille!:)

Kuntoportissa MUST kokeilutunteja ovat:

Fitball(luvassa m .m. vertaus kuntomaailman jättipallotuntiin) 
Ladyboxing Tästä on saanut liikaakin kehuja! "Jessican rääkkitunti"

Pumppi( Ikuinen les mills fani ilmoittautuu, katsotaan voittaako "epävirallisempi" pumppi lessin tunnit!)
Aamuspin, koska haluun tietää miten mun kroppa reagoin heti aamusta aika jatkuvaan liikkeeseen jopa 45min (tunti alkaa 6.45 HULLUUTTA!:D)
Zumba Weights .. tarviiko mun ees selittää miks zumbaaja haluaa kokeilla zumbausta painoilla?
Crossfit. Oon aina halunnu kokeilla ns. kuntopiiri-menetelmää kuntokeskuksen ryhmäliikuntatunnilla! Oletan että luvassa on aikamoinen rääkki!

Tottakai haluisin heti rykäistä kokeiluun kaikki 2 viikon päästä,mutta maltan mieleni, koska kroppa on nyt jotenkin niin ylirasittunut/stressaantunut ja pelkään uudelleen ylikuntoon menemistä, mutta joka tapauksessa oon niin intona!
Tulevat haasteet ja rakkaat kiloni jotka haluan pois: täältä tullaan sellasella motivaatiolla että haasteet, te kaadutte ja kilot, tehän karisette!

Oletko sinä kuntoportissa ja haluat ehdottomasti suositella mulle jotakin ryhmäliikuntatuntia?

Ja naiset sekä miehet: nyt hyviä ja täyttäviä salaattiohjeita kehiin! kaikki kokeilen ja parhaat julkaisen täällä! Aikaa on 15.10 asti,joten pitäisi olla aikaa jakaa reseptejä! Iso halaus niille,jotka vielä iskee kunnon terveyssmoothieiden ohjeita, aamupalalle sopivia sellaisia! Nekin laiteaan jakoon, tottakai! :)

Nyt ihanaa viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Moikka! :) Ihanaa kun olet innoissasi Kuntoportista, mahtavaa saada sinut meille treenaamaan! Lauantaisin on tosiaan spin30' ja core 30' , mutta pumppi siihen perään on ihan 55min pituinen :) Terkuin Tuuli

    VastaaPoista
  2. Lumo^: Voi hitsi,perjantaiväsymyksellä taas lukenut ryhmäliikunta-lukkaria.. noh pitää sitten energian mukaan katsoa jos jaksaiski sen 55min;)

    VastaaPoista
  3. Minnes isken salaattireseptin? :))

    VastaaPoista
  4. Memory: Ihan tähän kommenttiboksiin vaan!:)

    VastaaPoista