torstai 1. marraskuuta 2012

Pitää syödä että jaksaa

Treenipäivä. Plussakaloripäivä. Treenipäivä on iloinen juttu ja oon ihan intopiukeena, mut plussakalorit on mulle edelleen haastavaa hommaa, kun eli niin kauan miinuskaloreilla!

Tänään varsinkin, kun pakkasin eväät mukaan (tulen kotiin vasta varmaan puoli yhdeksän aikaan.)
Ruuan kasvumäärän tajusi hyvin, kun viimeksi teki eväitä kunnolla kesällä.

Myöskin alan saamaan jo pahoja vierotusoireita spinningistä. Pöhötystä, eikä! Ja eihän sali sitä kokonaan vie pois! Onneksi joulun jälkeen meen NIIN spinnaamaan... ;)

No nyt ei auta muuta kun porskuttaa eteenpäin ja luottaa Veskuun. Olla käymättä vaa'alla ja tiedostaa, että pöhö lähtee kyllä pois ja että se on osittain vain henkistäkin tuntemusta.

Projektihan olisi ihan tylsä, jos aina olisi helppoa. Eihän se sitten olisi projekti. Varmin askelin pitää silti jatkaa matkaa kohti maalia!

Nyt vaan eväät kassiin ja rohkeasti siis kohti tätä päivää ja aion kyllä nauttia jokaisesta suupalasta! Sitäpaitsi kuka nyt ei nauttisi chilitonnikala-kananmuna-täysjyväohra-salaatista? ;)

Kuinka moni muu vetää tälläsiä tappoannoksia treenin jälkeen?

10 kommenttia:

  1. Taas teksti kuin omalta näppikseltäni! Välillä tekee tiukkaa syömisten kanssa, mutta ei auta kuin pitää oma tavoite mielessään :) Ja kuule, täällä syödään välillä vielä vähän tapokkaampiakin annoksia treenin jälkeen :D

    Tsemppiä meille molemmille! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah ihana, että joku ainakin sit ymmärtää tätä "syömisen tuskaa" ;)<3 Ja syötkö?! No en usko!! Kuvia kehiin Anna!

      Niimpä, we can do this!! <3

      Poista
  2. Mikä on tän sun projektin päämäärä. Milloin se loppuu? ps. oon ehkä ylikateellinen sun kropalle, vaihetaanko?((: ja tosta ruoka annoksesta, oon aika pyöree ja salaatti on kevyttä joten saattaisin hyvinkin vetää tollasen ihan vain lounaaksi tai päivälliseksi.... tunnen itteni läskis näitten blogien kautta kun ihmiset sanoo jotain pientäkin ruokamäärää niin suurena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elämän läpi kestävä muutos, eli ei ikinä!:) Tavoitekroppa onkin sitten eriasia, eli kun peili miellyttää. Mä kovasti toivon että talvena oisin siinä ja sitten vaan ylläpitäisin tilannetta, jos maltan! Rakastan rankkoja treenejä ja itsensä haastamista, kehittyy huomaamatta lisää!

      Ja sitten vaan hankkimaan tällänen kroppa! Ota ruoka-asiassa huomioon, että mä elin pitkään miinuskaloreilla = pienillä annoskoilla. Mun on hirveen vaikee tuplata, jopa triplata mun syömisiä. Mä siis vasta harjottelen ja tuo on tappoannos verrattuna kesään, muuten varsinkin lihaksenkasvatusta jos miettii niin turhan pieni jopa mulle, vaikken kovin painava ookkaan!

      Poista
  3. Ai onko tuo tappoannos? Itelle ihan normaaliannos :D Liikunki kyllä melko paljo esim. jotain 12-20 tuntia viikossa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se mulle, joka tottu ennen syömään paljon paljon vähemmän! Nykyäänkin saisin vielä petrata, mut tuo näyttää niin isolta mulle.. :D Ja oho! Liikut ihan sairaasti! Muistas pitää kevyitäkin viikkoja ja tosiaan sittenhän sun ravinto tarvii superisti polttoainetta!
      Itse liikun nyt n. 6h viikossa. :)

      Poista
  4. Tsemppiä vaan Mokkis!! :) Syöminen on hullua silloin kun "ei oo nälkä" niin isolle annokselle, mutta se on vaan syötävä. Mutta tosiaan luota vaan Veskuun! Kyllä se varmasti tietää! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Monna!!:)<3 ja jep, toivotaan! ;) Onneks nyt alan ottaa kehityskuvia entistä tiuhempaan lihaksista!:)

      Poista