keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Saikullinen flunssa

Niinhän siinä kävi, että taas kun on motivaatiot kympissä (okei, en muista millon olisi siitä puutetta ollut!) niin iskee flunssa kera lämmön/kuumeen. Niimpä mä eilen marssin opiskelijaterveydenhuoltoon ja eilisen sekä tänpäivän mut määrättiin lepoon.

Mua ärsyttää lievästi, tai aika paljonkin, sillä koulussa käydään nyt paljon uusia asioita, töissä on sairaan kivaa ja ärsyttää olla pois sieltä sekä mun treenit stoppas.

Eilen olisi ollut mun ehdoton lemppari, pakkotoistotreeni Tinon kanssa! Mutta nyt se siirtyy ensiviikkoon niinkuin siirtyy kaikki muukin liikunta. Nyt siis vaan lepii lepii, mutta toivon että lauantaina oisin sellaisessa kunnossa, että pääsen Helsinkiin, kun on hotellikin jo varattu ja hienot suunnitelmat..

Nyt siis vaan levon ohella pakuriteetä,vihreetä teetä, raakasuklaata, vitamiineja sekä marjoja nassuun.

Jospa noilla rohdoilla huomenna pääsisi jo kouluun sekä töihin. Tosin vähän jänskättää, sillä mulla ei oo ollut tälläistä flunssaa hetkeen. Se jopa herätti mut yöllä ja se on tosi harvinaista, koska mulla on aina superhyvät unenlahjat!

Nyt ettei postauksesta tulisi totaallinen valitusvirsi niin on hyvä muistaa että lihas kasvaa levossa ja sain eilen tukan päähän! Kiinnitystaktiikassa käytettiin ompelua. Vitsi oon niin rakastunut taas mun tukkaan! Mitä mieltä te ootte?

nenänpunoituksen meille tarjoaa flunssapöpö!;)

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!:)

Ps. muistathan laitella mulle kysymyksiä TÄNNE jos jokin mun projektissa/elämässä muuten mietityttää! Saadaan sitten kivan laaja postaus. Kiitos ja kumarrus jo niille ihmisille, jotka ovat esittäneet melko tiukkojakin kysymyksiä!;)

8 kommenttia:

  1. Paranemisia! :) Ensi viikolla sitten sitäkin tehokkaammat treenit!

    VastaaPoista
  2. On ihanat hiukset! Ja hei todellakin!! Lihas tarvitsee myös lepoa kasvaakseen! :) p.s. Mä melkein toivoisin, että tulis joku flunssa, että voisin "oikeutetusti" vaan makaa muutaman päivän..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thääänks Monna ihanainen! <3 Ja niinhän se tarvii, ties miten lapsukaiset kasvaa tällä viikolla. ;)

      Ja voi että! No pidänkö peukkuja asian suhteen?! Tai sit pyhität vaikka seuraavan sunnuntain vaan levolle! Merkkaat jo kalenteriin!!

      Poista
  3. Heippa! Ekaa kertaa eksyin sun blogiin ja mahtavalta näyttää! :-) (terv.wannabe jyväskyläläinen)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Haha, mitä meinaa wannabe jyväskyläläinen?:D Haluaisit asua täällä vai et oo alkuperäinen kaupungin asukas vai..?:)

      Poista
    2. ;-) Olen todennäköisesti hakemassa opiskelemaan kyseiseen kaupunkiin :-)

      Poista
    3. Jos niin päätät, niin lämpimästi tervetuloa!:)

      Poista