maanantai 5. marraskuuta 2012

Pumppaa pumppaa, kyllä sä pinnalla pystyt!

Henkinen tsemppi on nyt kovaa. Massakausi on alkanut. Hiilareiden melko raju lisäys kyllä NÄKYY. Se ei ole pelkkää henkistä ajattelua, sillä mun työhousut kiristää... :D Miksi naisille tulee aina keskikroppaan ekana nesteet, oi miksi?

Tosin jotain plussaa on hiilareiden paluusta; mun vatsa toimii ja asia mistä oon ollu aika hiljaa on parantumassa. Hormoonien toiminta. Ne raukat joutu aika sekaisin kesällä johtuen  tarkasta ja tiukasta ruokavaliosta sekä armottomasta painonpudotuksesta. Vielä täysin normaalit ne ei ole, mutta piruvie ja tervetuloa takaisin naistenvaivat vuotoaikaan. Mua turvottaa oikeesti taas menkkojen aikaan ja voisin syödä kokoajan! Eihän tämä kivaa ole, mutta kyllä mä silti riemuitsen, että mun kroppa on alkanut reagoimaan taas kyseisellä tavalla!

Mutta henkisesti tää on tosi raskasta. Raskain vaihe tähän mennessä, uskokaa pois! Mulla ei koskaan tullut painonpudotusvaiheessa oloa, että mä haluan luovuttaa. Mutta nyt mulla on just semmonen olo.
Haluisin romauttaa hiilareita alemmas ja kipittää huomenna Lindan spinniin. Mutta EI! Nämä nesteet ja turvotukset kestetään!! Mulla on 2 mahtia PT:tä ja niitä mä tottelen! Mä luotan kumpaankin jamppaan. Veskuun siinä, millasia ohjelmia se tekee ruuan sekä treenin suhteen ja Tinoon siinä, mitä ohjeita se antaa salilla ja että se varmistaa, mä en jää siis kovien painojen alle.

Nyt ehkä näytän pallerolta (itseni mielestä!), mutta varmasti jouluna näkyy työn tulos!

Kunnialla portskutan koulua, töitä ja treeniä jouluun asti, sitten helpottaa! Ja sitten varmaan aktivisoituu blogikin!

Mulla on ollu kivaa häppeningiä mm. viime perantaina loppui yli 5kk tipaton (saa kyllä luvan jatkua, kännissä oli mälsää!) ja sunnuntaina mulla paukku maksimisykkeet salilla (203)

Energiaa ei vaan valitettavasti ole hirmuisesti kirjoittaa. Tänäänkin oli 8-18 päivä, huhheijaa! Mutta lupaan kirjoitella ainakun siihen on energiaa!

Miten teillä menee?:)

6 kommenttia:

  1. Mokkis, muista aina "heikkoina hetkinäsi", että täällä on toinen just samassa tilanteessa oleva ja välillä tasan samanlaisia mental breakdowneja läpikäyvä tyyppi! <3 Mut nyt kun pysytään tiukkina ja syödään ne hiilarimme, niin varmasti tää työ vielä palkitaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Anna, oot huippu vertaistuki! Kiitos siitä!<3

      Poista
  2. oot ihan oikeassa, kännissä on tosi tylsää! teininä koki niitä hommia ihan tarpeeksi, ei siitä enää mitääm iloa saa. ja sitäpaitsi se haittaa treeniäkin. :-D sulla kuulostaa menevän niin hyvin, ootan aina innolla sun postauksia vaikka ihan vasta tämän blogin löysinkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, hyvä vaan et tuli sillon vissiin sitten juotua sielunsa kyllyydestä. vaikka koskaan en oo ollu kova tyttö juomaan. :D Ja niin haittaakin treeniä, sekä lompakkoa varsinkin!:D

      Ja voi kiitos paljon! Ihana kuulla tollasta palautetta, motivoi hurjasti kirjottelemaan tänne blogin puolelle. :)

      Poista
  3. "Mulla ei koskaan tullut painonpudotusvaiheessa oloa, että mä haluan luovuttaa. Mutta nyt mulla on just semmonen olo.
    Haluisin romauttaa hiilareita alemmas ja kipittää huomenna Lindan spinniin. "
    Noi kuulostaa ihan hirveesti joltain anorektikon blogilta joka joutuu vähät väliä sairaalaan ja selittää sitä miten ei jaksa enää ja kuinka haluais lopettaa syömisen. Onneks toi lause jatku vielä. "
    "Mutta EI! Nämä nesteet ja turvotukset kestetään!! Mulla on 2 mahtia PT:tä ja niitä mä tottelen!" Tee se ja muista oikeesti kuunnella sun kroppaa! Jos se tarvii lepoo anna sitä sille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mun alitajunnan ajatukset osaa olla aika hurjia.. joskus mietin kannattaako niitä täällä julkaista, mutta haluan antaa todellisen kuvan siitä, miten rankka tämä muutos ja taival on, eikä se todellakaan lopu siihen, kun paino on pudotettu haluttuun kilomäärään..

      Ja omaa kroppaa oon kanssa oppinut kuuntelemaan. Syön enemmän jos on nälkä, sama levon suhteen. Helppoa se ei ole, mutta kroppaa pitää aina kuunnella. Tämä harrastus kun ei ole vaaraton, sen tiedän. Liikaa kun rasittaa nii pam se on ylikunto tai pahimmillaan vaikka kilpirauhasenvajaatoiminta ja sitten syödäänkin lääkkeitä koko ikä.. rauhassa hyvä tulee.. :)

      Muta kiva oikeesti, että huolehditte! <3

      Poista