perjantai 1. heinäkuuta 2011

Day 6:Herkkupäivä!

Tää päivä alko nousemalla sängystä 12h unien jälkeen! Tosin heräsin yöllä kamalaan painajaiseen, joka varmaan johtui siitä että nukuin yksin :( Jokatapauksessa aamulla onneks riitti virtaa!

Aamun alotin aika rauhassa ja olin keskustassa vasta 11 aikaa. Aamupalaksi söin ruisleipää juustolla, kinkulla ja kasviksilla sekä lasin vissyä.
Keskustasta hain isiltä yhden jutskan ja sen jälkeen söinkin päivälliseksi (vai lounaaksi?) kalaa,salaattia ja ruisleivän sekä jälkkäriks vähä ananasta ja päärynää, yum :3


Kaveriani Minnaa näin 3 aikaan ja käytiin sokkarilla josta Minkku osti hajuveden ja mä repäsin si itelleni kaupasta 500g mansikoita ... :--D ja Minkku haki mäkistä jätskin. Oisin muuten ostanut arnoldsista jonkun jugurttipohjasen smoothien, mutta koska mansikat makso 4.50 niin pääsin melkein samalla hinnalla, ellen halvemmallakin!
Noh mä sitten tietty vetäsin mansikat yksin, paitsi minna otti yhen tai kaks.. :D Mut ei tullu ees paha olo!

Herkuttelun jälkeen mentiin kuntomaailmaan ja Minkku oli mun seurana kiinteytyksen (45min) ja sit jäin vielä yksin coreen=keskivartalon treeniä (30min). Teki muute eka tän viikon treeni kuntomaailmassa nannaa! Alkuviikostahan siis oon hölkkäämistä ja kävelyä harrastellu kun ei oo tullu keskustassa käytyä :)

Kotiin tullessani olikin taas: ruoka-aika.. :D Söin vähä uusia pottuja, salaattia (puol lautasta!),possua,grillattua kurpitsaa ja sipulia sekä pari leipäpalaa. voi OMNOM :3 Jälkkäriks äsken vielä tein banaanipirtelön, johon laitoin yhen banaanin, kevyttä vanilijajugurttia jonkun 2desii ja desin rasvatonta maitoa ja voin kuulkaa kertoa et hyvää oli ;)

Nyt onkin sitten pian päästävä hinnoittelee kirpparikamoja ja ehkä illasta vielä siskon kanssa lenkille jos se ehottaa :)

Päivän onnistumiset ja hoksailut:
-Aamulla vaa'alle astuessani huomasin, että on jo semmone puol kiloo lähteny, varmaa aikalailla nestettä mut WOHOO anyways!
-Mun makuaisti on jo nyt terävöityny ja hedelmäsokeri alkaa olla jo tosi makeeta! mm. äskenen banaanipirtelökin (mansikoista puhumattakaan) sai kyllä niin veden kielelle että ai että! Ei tosiaan tee mieli herkkuja ton pirtelön jälkeen:D
-Minkku huomautti mulle tänään, että mun selkälihakset näkyy!!
-Jannea nähdessäni kaupungilla sain kannustavaa kommenttia nimittäin: Likkaha on laihtunu!
-Teille lukijoille huomio: Mä varsin hyvin tiedän että hedelmät sisältää hedelmäsokeria ja niitä ei kannata popsia ku joku hullu, mutta korostan että tää oli mun herkkupäivä!

Mitäs huomisessa on luvassa?:) Ainakin aamusta sinne kirppikselle siskon kanssa ja sitten vois vähän reenailla... ja shopata jos saan jotain myytyä ;D
Jos tältäpäivältä tulee vielä jotain raportoitavaa niin raportoin!

Ainii!:D Näin muuten unta että rysähin muin herkkulakossa, söin sellasta kunnon kaloripommi-suklaakakkua, kyl muute itketti, hahahaa!

2 kommenttia:

  1. Oi, olet päässyt jo hyvin kärryille näistä terveistä elämäntaivoista. :D Eikö tee edes _hieman_ mieli mitään njamnjamia? ;D Mutta eikös se mene naisilla niin, että ensin ei meinaa pudota paino millään, vaikka ulkonäössä alkaa näkymään (läski muuttuu lihakseksi. ;D ) ja vasta sen jälkeen paino vaa'alla putoaa roimasti.? :) Ja tää on aivan ihana, kun sulla on vähän joka päivälle paljon tekemistä, ei tuu sitten tylsää ja parempihan se on pitää itsensä kiireisenä, että unohtaa herkut. (Ja nyt mä hölisen tässä herkuista, juu... 8< ) Saisit tulla meillekkin pihahommiin (piharemontti käynnissä..yääh) mun puolesta, se on ihan kivaa treeniä. x'')
    Ja sä muistat jatkaa positiivisella asenteella eteenpäin! : ))

    VastaaPoista
  2. Maria: haha, jep niin olen!:D Ja ei mulla iteasiassa ees tee! mansikatki on nii makeita tähäaikaa kesästä omnomnm:3 Ja meneehä se nii, mutta tässä jo vuode treenailtu nii ehkäpä se läskiki lähts pia liikkeelle:3 Mut tosiaa 5kiloo lähteny vuodes ja tullu 4kiloo lihasta, että tottaha se o et läski lähtee hiljalleen... Sais jo putoo roimasti;) Ja joo,huomiseksi on hommaa ja ei ehi niitä herkkuja syyä ja saat sä niistä puhua ja kysellä ja ottaa esille!:D Ei mua enää haittaa:) Paitsi näköjää unissani..:D Ja joo voin tulla auttamaa! Sehän on ihan sairaan hyvää treeniä!! Hyötyliikunta on parasta:)
    ja muistan joo, vieläku tuntuu joka päivä helpommalta ilman herkkuja^^

    VastaaPoista