sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Yön yllätys

Eli yöllä Tanttu ilmesty mun huoneeseen siitä viiden aikaan aamuyöstä. Noh, eihän siinä, mutta sain melki sydärin ku katoin ilma laseja et joku seisoo vaa mun huoneessa:D

Kysyin sitten tietty heti et noh, mites sun tupakkalakko, pitikö?
Ja sain valitettavasti kielteisen vastauksen :( Ja tottakai mua harmittaa sen puolesta enemmän kuin odotin, koska haluunhan Tantun elämälle aa kaikkee hyvää ja emmä tykkää muutenkaa pussailla välillä tuhkakuppia sen röökitaukojen jälkeen...

Tanttu sitte sano vaan että "No älä huoli, mulla on sulle karkkipussi" ja siihen mä sit vaan totesin että "MITÄ? Emmä aio lopettaa mä jatkan!" Sit koska sillä oli kuullemma vielä askista 2 jäljellä, niin kerroin tuhoavani ne ja Tanttu jatkaa lakkoa jos haluaa, eli kyllä, se saa vielä toisen mahdollisuuden niin halutessan :)

Eipä mulla muuta, ajattelin vaan infota asian tänne ja se on varmaan Tantullekkin okei, sillä se tietää että kirjotan tänne miten meidän haasteet etenee (tosin enitenhän kirjotan mun herkkulakosta,ylläri:D)
Mutta toista kertaa en anteeksi anna ja sitten se on sormus mulle, koska mottonihan on "Jokainen ihminen saa toisen mahdollisuuden" :)

Ihanaa päivää kaikille!^^

2 kommenttia:

  1. Harmi, ettei herralla lakko pitänyt, mutta toinen mahollisuus oli ihan paikallaan, kenties sitten. ;> Sulla on mennyt tosi hyvin ja viikko takana ja vieläpä noinkin pirteällä mielellä! :D That's great! :) Sä et niitä toisia mahdollisuuksia silti itsellesi ota, vaan vedät kunnialla läpi. ;) <3

    VastaaPoista
  2. Maria: Nii on :( Silläki ois tullu jo huomenna viikko, et harmi et se tyssähti nyt D: Ja joo on ollu mulla kyllä yllättävän helppoa, et oon iha hämmästyny :D Ja en tosiaan ota mitää toisia mahiksia, kyl pitää mennä justiinsa kunnialla läpi ku tähänki asti oon selvinny ;) Oot kyllä iha mahtava tsemppari, kiitos siitä! <3

    VastaaPoista