maanantai 11. heinäkuuta 2011

Day 15: 2 viikoa täynnä!

Eilen, eli sunnuntaina tuli 2 viikkoa täyteen! Puolivälissä ollaan ja edelleen kunnialla eteenpäin :)
Tosin, eilisen palkka oli maustettu rahka, joka on nyt vähän siinä ja siinä lasketaanko sitä herkuksi, mutta ainakin se sisälsi protskua ja tsillei :)
Tantun kanssa kyllä sovin, että se sallittakoon, joten why not jos sitä lakon aikana kerran syöpi!
(maitorahkaa saanki popsia nii paljo ku huvittaa... <3 tosin sitä ei silti mee joka päivä! )

Eilen mulla oli laskenu turvotus ja 500g oli lähteny siitä +2kg... jes!! Mitähä mun keho oikei ajattelee? Raasu varmasti protestoi mun sokerilakkoa vastaan ja on sitä mieltä ettei varmasti luovuta kilon kiloa mun kehosta pois.. niimpäniin :D

Eilen otettiin myös Tantu kaa kuvia musta ja saatte nyt pällistellä mun peppua, joka on muuten semmonen asia johon oon aikalailla tyytyväinen mun kropassa! Myös Tantun kommentti usein on "laihuta vaan, kuha ei pepusta lähe!" Mutta niinhän se on että: peppu on pop ;)

huomatkaa koirani ilme takana.. :D

Tästä päivästä pitäiskin kirjottaa sitten illalla jos jaksaa :) Mä meen tänään mm. kokeilee bodycombattia, koska mä ikävöin sitä liikuntalajia niin.. kattoo miten mun polvi kestää että onko sen treenin pituus se 55min vaiko 5min, mutta sen lupaan teille ja ennenkaikkea itselleni, että lähden heti pois jos alkaa polvessa tuntumaan ikävältä!

Hyvää päivänjatkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti