sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Viimeinen viikko käyntiin HEP!

Tänään siis alko mun viimone viikko herkkulakkoa, uskomatonta kui nopeesti aika menee!
Eilen oli sukujuhlat jossa oli tarjolla kakkua ja ihania, mahtavia, parhaita fanipaloja, mutta tyydyin vaan marjarahkaan, jonka äiti oli ihanasti mua ajatellen (?) tehny sen nii, että siinä ei ollut lisättyä sokeria :) Ja hyvää oli!

Huomenna ois suuntana Helsinki ja viimonen aleissa riehuminen :) Toivottavasti ois jotain vielä jäljellä!
Huomisesta tekee haastavaa se, että pitää pitää verensokeri tarpeeks ylhäällä, jottei joudu sitten hirmusen makeanhimon uhriksi, niinkun helposti käy kun ei ehdi (=muista) syödä!
Harmi, etten ehtinyt eilen rustaamaan kirjoitusta, koska oisin voinu kysellä hyviä ja halpoja ruokapaikkoja! Noh, jos muuta ei löydy niin sallin itselleni kiinalaista, mitä rakastan :) Viime kerrasta on jo liikaa aikaa... en pysty edes muistamaan! Ystävänpäivänä? Vaiko UVna?

Viikon päätteeksi teen ainakin siis isomman postauksen miten on kaikki menny ja mitä kommenttia on muilta tullut! Tosin, teen myös viikon aikana jotakin postausta jos löytyy mielenkiintoa teiltä lukea mun turhia pälätyksiä :D Kiinnostaisko jotakin muuten videopostaus?

Ja jos haluutte mulle uuden hasteen niin nyt niitä haasteita tulemaan ;)

Mukavaa seuraavaa viikkoa kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Shobbailua jälleen, awws. <3
    Tuli tässä mieleen, että kaiii sä jatkat herkkulakkoa haasteenkin jälkeen? :)

    VastaaPoista
  2. Maria: Joo shoppailu on kyl semmone asia mihin oon aika koukussa..:D Ylihuomennaki ois tarkotus shoppaa Tallinnassa ehkäpä,hehe!
    Ja kyllä mä ajattelin jatkaa :) Tosin, voi olla että alan ostaa luontaistuotekaupoista myös tosi tummaasuklaata raakasuklaan lisäks, meinaa olla nii kallista se raakasuklaa:/

    VastaaPoista