sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Days 11-14: kiukuttaa

Mä arvasin, että toinen viikko tulee olemaan haastava, mutten ikinä arvannu, että se vaatis näin paljon tahdonvoimaa. Mä oon tehny superkovan treenin ja äskenkin treenasin tossa lattialla kivan keskivartalon treenin ja ohjeet siihen saatkin Kirsin kuntopiiri-blogin haasteesta numero 5!
Mä en ois ikinä uskonu, että voisin hiota näin paljoo kotona, mutta vissiin lenkki autto alle ja oh godd tein tosissani!
Ilta/yö on todellakin sitä mun treenausaikaa!

Mä siis edelleen oon pysyny mun lakossa. Tänään hemmottelin itteeni maustetulla rahkalla ja eihän se herkkua sinänsä ole mutta ai että pamahti huono omatunto! Miten mä ikinä uskalla enää syödä herkkuja?
Koin muutakin masentavaa, nimittäin henk.koht. syistä mun kehoon on kertynyt nestettä joten se pois saatu 2kg on takasin... buu :/ Noh, toivotaan että neste lähtee pois :) Ja ei, se ei ole tullut mässäilystä tai ryyppäämisestä näin btw!

Mä oon kyllä onnellinen, että oon edellee ilman herkkuja, vaikka läheisethän joutuu kärsii mun äksyikystä... voih.. miksen mä jo lopeta sen sokerin kaipaamista?
Onneksi huomenna on uusi päivä joka on toivonmukaan jo parempi ;)

hyvät yöt kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti