tiistai 5. heinäkuuta 2011

Day 10: ekat pyöreet!

10 päivää jo takana! Se on niin lyhyt, mutta tavallaa jo niin pitkä aika.

Tää päivä oli selkeesti vaikein. Olin ärtsy jo heti kun heräsin aamusta, eikä asiaan auttanut se, että poikaystävä mässäsi karkkia korvan juuressa koneella ollessani.

Purin sitten illemmasta pahaaenergiaani Kuntomaailmassa step(45min) ja bodypump (55min) -tunneilla!
Ja pakko kyllä myöntää itselleen, että emmä enää oo niin hyvässä kunnossa kun viime syksynä ennen polvivammaa (pitäis tutkii ehk pikkuhiljaa mikä mun polvea ja ajoittain polvia vaivaa..)
Nimittäin silloin pystyin paiskii bodycombatin,bodypumpin ja vielä kevyeksi lisäksi zumban putkeen eikä muuten tuntunut missään.
Tän päiväsen jälkeen mun kroppa nyt vaan haluu levätä ja nytki oon sängyllä istumassa ja en muuten aio nousta muutakun enintään vessaan.

Mieli onneks on nyt iloinen taas ja 10 päivä selvitty kunnialla, vaikka ois ollu taas mansikkatorttua tarjolla!
Iltapalaks tein onneks sitten banaani-mango-vanilijajugurtti-rasvaton maito- pirtelön, johon lisäsin vähän kuituja :) Naurettiinkin sitten poikaystävän kanssa sitä, että mä oon tulossa salilta ja se shakerista ja se syö pari lihapiirakkaa juustolla, kun mä vedän mun kuitupirtelöitäni.. :D Tosin, otin mä myös karjalanpiirakan juustolla,kinkulla ja kasviksilla. Kyllä mä ansaitsin ii ison iltapalan rankan treenin jälkeen, right?:)

Hyvät yöt kaikille:)

2 kommenttia:

  1. Vaikka oletkin herkkulakossa, ei kannata luopua terveellisistä herkuista, kuten raakasuklaasta, hunajasta, marjoista ja hedelmistä! Niitä kannattaa oikeesti popsia niin paljon kuin huvittaa :) Itse rakastuin raakasuklaalla päällystettyihin mulberry-marjoihin, nams!

    Alkoholin suhteen kannattaa suosia viinejä (erityisesti punaviini sisältää monia terveellisiä ainesosia!) ja kirkkaita viinoja. Siiderit ja lonkerot on no-go, sillä ne sisältävät hirmuisesti sokeria. Kannattaa muuten mehuistakin tsekata, ettei niihin ole lisätty sokeria tai makeutusaineita!

    Tsemppiä herkkulakkoon.

    VastaaPoista
  2. Rica: jepsjeps, hedelmiä ja marjoja onkin menny aika kivasti ja välillä hunajaa teen seurana :) Raakasuklaa on vielä asia mitä pitäis kyllä ehdottomasti kokeilla, kun oon siitä hyvää vaan kuullut!

    Ja joo,niihä se on et siiderit ja lonkerot nurkkaan pitäis nakata :( Se oliki yks syy miks viime juhlintareissulla keskityin vaa aitoa hedelmää sisältävii drinkkeihi, vaikka onhan ne kalliita mutta no.. elämä on :D
    Ja mehujen kanssa oon kanssa aika tarkkana :)

    Kiitos tsemeistä! <3

    VastaaPoista