tiistai 5. heinäkuuta 2011

Day 8 & 9

Moikka taas :)

Täällä edelleen herkkulakkoa viettävä nainen huutelee taas teille!
Mulla on ollu nyt pari päivää sen verta tekemistä, ettei oo ehtiny postailla päivällä, eikä yöllä/illalla oo enää oikein jaksanut!

Mulla on ollu nyt nää pari päivää aika hemmottelua, sillä sunnuntaina olin poikaystävän kanssa viihteellä ja hän tarjosi herrasmiehenä :3 Oltiin aika kauan Shaker nimisessä baarissa, missä saa kaiken maailman ihania drinksua ja coctaileja! semmone astetta asiallisempi ja hienompi paikka :) (ja melko tyyris!)
Joka tapauksessa, mä nautin siellä pari ihanaa juomaa jotka ei kyllä sisältänyt mitään herkkuja (mm. softis). Mun lemppari oli kyllä semmonen mangodrinksu mihin tuli oikeeta mangosurvosta, jäähilettä ja sitten viinaa. Oli muuten sairaan hyvää!:) Kokeilin samaa myös mansikkaisena, mutta jää laimensi nii paljon mansikan makua, ettei se ollut niin makuelämys, mutta hyvää silti :) Sitten otin semmosen kun chease spot, tai joku semmonen ja siihen tulee minttua ja jotain ja se makuelämys oikein räjähtää suuhun ja nii, sitten maistoin mojitoa ekaa kertaa elämässäni ja oli kyllä aika hyvää!

Tavallaanhan alkoholi on sitä pahinta myrkkyä, varsinkin laihduttajalle, koska alkoholi tykkää sitten asettua mahaan lyllymään ikiajoiksi!:D Mutta koska poikaystävä halus nollata ja ottaa mut mukaan, niin ajattelin sitten vähä irrotella :) Tosin kun miettii, drinkkeihin tuli onneksi vaan ylensä se 4cl viinaa, eli ei nyt mitenkään hirveesti tullu sitä vedettyä, enemmän vaan drinkeissä oli hedelmää ;)

Eilen (maanantaina) mä juhlin mun lapsuuden ystävän Ingan ja meidän molempien äitien kanssa meidän tyttöjen valmistumista noh... vähän jälkikäteen :D
Me käytiin Jyväskylän Sohwissa syömässä ja todellakin suosittelen! Siellä ei oo mitenkää erityisen kallista ja annokset just sopivan kokosia :) Ja vegetarjontakin on hyvä!
Mä otin itelleni kunnon suomalaisen käristyksen missä oli hirvenlihaa,sipulia,pekonia ja perunamuussia, sekä lisäkkeenä vielä puollukkasurvosta, oi nami! <3
Ruuan jälkeen muut otti vielä suklaachilikakun kookosjäätelön kera ja pakko myöntää että ne näytti superhyviltä ja mulla tulee vieläkin vesi kielelle kun mietin niitä.. :D No mä otin sitten kahvin, koska kahvilakossakin oon ollu sen parisen-kolmisen viikkoa ja ai että maistu hyvälle vaikken kokonaan sitä sitten juonutkaan :)
Lahjaksi mä sain Iitalalle 50e lahjakortin ja pääsen ostamaan joko paistinpannun tai kattilan, tai jopa molemmat! Jee!

Eipä mulla muuta! Tänään vois taas koittaa tehdä jonkun liikuntasuorituksen, kun ei oo kummosta tekemistä tälle päivälle.

Pitäkää mukava päivä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti