sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Day 7: Viikko täynnä!

Huomenna alkaa siis mun toinen viikko herkkulakkoa ja alotan sen aika rauhallisin mielin :) Tää viikko on ollu mun mielestä tosi helppo, niin paljon helpompi kun odotin!
Hedelmiä ja makukivennäisvesiä on toki  nassuun mennyt myös enemmän kuin suunnittelin, mutta ainakin olo on nyt pirtee ja itsevarma :)

Mä sain tänään muuten mun iskosiskolta yllärin Helsingistä, jonka mun pikkusisko toimitti! Nimittäin kirjan nimeltä: Oikean ruoan ohjeet (kirjoittanut:Michael Pollan). Sisko anto sen mulle ihan tätä blogia ajatellen ,joten mä lukasen sen seuraavalla viikolla ja loppuviikosta kerron mitä mietteitä se on mussa herättänyt. Jokatapauksessa: Kiitos ylläristä siskosein <3

Myös tänpäiväne kuuma keli ei tosiaan innottanut liikkumaan, paitsi Danin kanssa heitettii frisbeetä todella säälittävä hetki :D Ja oltiin sit iha hikisiä.. jee! Käväsin kyl  Mikon kanssa illasta keskustassa ja sitten köhniönjärvellä istuskelemassa, oli mukavaa kyl nähä poikii pitkästä aikaa :)

Eikai mulla muuta... huomenna tulee Tanttu kotiin ja pääsen utelemaan, onko lakko pitäny festareilla ;)

Hyvät yöt kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Ole hyvä vain. Toivottavasti saat siitä jotain hyviä ideoita! Omasta mielestäni kirja ei anna ihan kamalasti mitään uutta, mutta sain minäkin sieltä muutaman hyvän ajatuksen hautumaan alitajuntaan. Ainakin sen lukaisee nopeasti läpi.

    VastaaPoista
  2. Rica: Joo oli siellä pari hyvää ideaa, tosin tuttuja tosi moni, mutta niitä sitte mietti vähän syvemmin ja laajemmin ku lukas kirjan läpi :) ..nii tosiaan luin sen jo läpi, nyt pitäis saada vaan aikaa postaus siitä :D

    VastaaPoista