torstai 30. kesäkuuta 2011

Day 5

Tää päivä on ollut helppo! Mulla ei iteasiassa oo tehny ees mieli makeaa, toisin kuin eilen yöllä! Mä nääs voitin Fazerin facebook-kilapilusta 2 mariannekismettiä ja ne postitettiin mulle eilen kotiin...
Oi sitä kiroamista, kun tuntu hetken, et koko maailma on mun lakkoa vastaan :D Noh, yöstä tuli sitte Tanttu töistä ja raasu oli saan auringonpistoksen :( Nii syötin sille sitte särkylääkettä ja toisen kismeteistäni... Se kuolan määrä oli oikeesti ihan uskomaton mikä tuli siitä patukan pelkästä hajusta :D Huvittavaa, eikä niinkään kiroamisen arvoinen juttu.

Onneks tosiaan tänään heräsin jo 9 aikaa ja 11 aikaa olin äitin kaverilla siivoamassa jossa hurahtiki se 3h :) Sen jälkeen kävin kaupungilla tuhlaamassa rahani alemyynteihin, josta ostin hameen ja haaremihousut. Kuvia ei nyt valitettavasti ole, koska kuvaajani (Tanttu) on nyt iskelmäfestareilla töissä. Mutta eiköhä sitä kuvaa jossai vaiheessa tule, ainakin haaremihousuista tän blogin puolelle, koska ostin ne stadiumista ja ajattelin kokeilla niitä esim joogatunnilla, koska ne on niin ihanan rempseet ja viileet :)

Noh, kotiin saavuin siinä 18 aikoihin ja sitten syötiin perheen kesken uusiaperunoita, kanapihvejä, salaattia ja maitoa, nam!
Ruokailun jälkeen alettiinkin lappaamaan lapioilla hiekkaa kottikärryihin (tai no minä lappasin!) ja kuljetettiin (äiti ja veli kuljetti) hiekka meidän hiekkarantaan :) Huomenna urakka jatkuun, vaikka nyt jo on kädet melkein rakkuloilla!

Mä myös harkitsin hetki sitten iltalenkkiä, mutta oon niin uupunut että taidankin mennä nyt hampaiden- ja naamanpesun kautta yöunille, koska liikunta ei tuu koskaan olemaan mulle enää tuskasta, ikävää tai pakkomaista!

Hyvää yötä kaikille ja mukavaa tulevaa perjantaita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti