maanantai 4. maaliskuuta 2013

Kiirettä pitää, mutta pitäkööt!

Voi hitsi, toinen VP menossa ja vasta nyt pääsen blogin ääreen rustaamaan! Mun ois pitänyt päästä jo paljon paljon aiemmin, mutta mulla on ollu hommaa.

Välillä on tuntunut, että mihin väliin mä isken kaiken tekemisen? Onneksi aina suunniteltu on puoliksi  tehty ja kaikki eli kaverisuhteet, treenit, ruokailut, työt ja koulukin on mennyt hyvin! Mutta blogi on joutunut vähän retuperälle, koska tietokonetta en ole hetkeen avannut. Blogia olen silti miettinyt, melkein päivittäin ja sitä että miten teillä menee?

Jotain uutta on tapahtunut; mm. mä olen lähtenyt "askelmittarikisaan" jonka järkkää Kuntoa Kansalle ja Sports Ladyn Hanna valitsi pari bloggaajaa mukaan haasteeseen/kisaan. Olin onnekas ja pääsin! Jotkut vetää huimia askelia ja en usko että heitä voitan (ja pääsin aloittamaan vasta tänään!) mutta itse haluan tarkkailla, saanko sen 10 000 (suositus) askelta per päivä! Tänään pitää vielä saada 4000 askelta, mutta vapaapäivänä oonkin salitreenin jälkeen aikalailla vaan lepäilly.. huomenna sitten parempi tulos. ;)

Lisäksi mulla on 4 viikko Matin saliohjelmaa ja seuraava viikko tulee olemaan kevyempi. Onneksi, sillä väsymys painaa kun treenaa 4krt viikkoon täysiä eikä melkein. Mulla ei tosiaa oo ollu ku pari aeroobista tähä 4vkon sisään.. oon jotenkin ollu liian puhki mihkään ylimääräseen! (tällä meinaan nyt sitä, että haluun vapaa-aikanani ja lepopäiväni käyttää aikaa läheisiin, enkä vaan lenkkipolulle ja loput ajasta nukkua)

Myös ens viikon tiistaina nään Mattia ja saan tuomiota miten on menny.. ;) Onneks oon ollu tosi tarkka, paitsi mitä nyt veden riittävä juonti on tuottanut haastetta! Jokatapauksessa, emmä oikeesti paineita koe, sillä oon muuten kiltisti noudattanut ohjelmaa ja huomannut ite jopa vähän kehitystä! :)

Nyt mulla ei oikeestaan oo muuta. Ajattelin vetästä pikkusen päivänokoset ja sitten rasvailla ihoa. Arjen pientä luksusta. :) Eilenkin oli melko luksusta käydä koiran kanssa kevyellä 30min hölkällä, jonka jälkeen 45 min vaahtokylvyssä! ;)

Vkl oli muutenkin ihana! Siitä kuuluu kiitos parille ihmiselle niin töissä kun vapaa-ajallakin. Vkl sisälsi nääs monta ihanaa tekoa/palvelusta mulle ja sen ansiosta selätin varmaan mun uniongelmatkin! Ja ne ihmiset tietää keitä meinaan! Ootte ihania! <3

Perjantaina pirtsakkana iltareenin jälkeen! Hyvä treeni, parempi mieli. ;)


Ihanaa alkuviikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Musta tuntuu et mulla on kans aina kiire!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii!! oot siis varmaan samaa mieltä, että vuorokauteen enemmän tunteja?! :D

      Poista