keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Back to 50's!

Mun naapurit varmaan mietii, että oon seonnu lopullisesti kun kiljasin aamulla viskibassoäänelläni vessassa. Miksikö? Koska olin ihan varma, että mun viikon vanha vaaka näyttää väärää aamupainoa.

Vaaka ei sentään näyttänyt aamulla 00 vaan 58.4 kg


 Oon valitellu nyt paripäivää kuinka pöhöttää (kyllä, massu ihan kovana kun ruokamääriä nostettiin) mutta näköjään se ei ole yhtään nestettä kerännyt!

Hitsi, mulla on iha mahti fiilis jotenkin! Höttöö on lähtenyt Matin avulla jo about 5kiloa! Vaikka kyllä, oon syönyt tosi paljon enemmän mitä ennen. Mä alan luottamaan Mattiin valkkuna päivä päivältä enemmän ja enemmän. :)


Ennen mulla ois riittänyt tuo safka kahteen ruokaan. Nykyään vedän tuon kertaheitolla!


Hurjaa! Mahtavaa! Oon niin fiilareissa!

Ihanaa päivää kaikille. :)





2 kommenttia:

  1. Voi mikä energiapläjäys tämä oli! :)
    Ihanaa kun tuo sinun fiilis oikein välittyy tänne asti!! :D
    Ihanaa päivää myös sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Monna! :)<3 Kiva et fiilis välittyi sinne asti!

      Mä tässä tyylii hytisen vieläkin innosta!!:D

      Poista