tiistai 26. maaliskuuta 2013

Kevättä rinnassa?

Tänään on ollut ihan sairaan outo päivä!

Ensinnäkin aamulla heräsin ja päätin repästä aamupalan suhteen ja tehä testiherkkuaamiaisen tulevaa pääsiäistä varten. Normaalisti oon kova tyttö stressaa jos teen jotain variaatioita, mut nyt vaan tein ja ei mitään!! Korvasin siis mun raejuuston munalla ja tein banaanimunakkaan ripauksella steviaa. NAM! Laitoin myös aamun marjat siihen päälle. Oli ihan tajuttoman hyvää!! Voisin tehdä noin vaikka joka aamu, mutta sitten alkaisi tulla kyllä ikävä aamupuuroo joka on ihan sekametelisoppa (puuro,mehukeitto,banaani,marjat,raejuusto)

Lisäsin aamuherkusta kuvan mun instagramiin !


Aamupalan jälkeen menin makoilemaan ja torkkumaan vielä hetkeksi ennen latausjuomaa, niinkuin mun nykyrutiineihin alkaa kuulua.. tuo mun sänky on vaa liian mukava!

Kun heräsin torkuiltani niin huomasin asian, mikä ei ole hetkeen kuulunut mun pääkoppaan. "mua ei huvita lähtä treenaamaan!" Normaalisti olisin että nyt ripuvie kyllähän meet et mitä tää on, mutta nyt vaan riemuitsin siitä, että mua ei huvita. Sillä nyt muistan elävästi eron ei huvita vs ei jaksa.
Tää riemu ylty sit sellaseks innoks, että oikein syyhysin päästä salille purkamaan mun intoa siitä ettei huvita mennä treenaamaan... what! On se ihmismieli outo!

Salillahan reeni kulkikin sitten hyvin ja eikun kotiin ja suihkun kautta tekemään ruokaa.

Ruuanlaitossa iloitsin taas ihme asiasta mm. siitä, että mun yks kauha on ihan täydellinen annostelemaan ruokia.. lisäksi iloitsin ruuan jälkeen, että mun maha oli täynnä! Siitä onkin jo hetki aikaa!

Huomenna mulla on totaalivapaa ja ajattelin hakee tänään mun koiran mun luo niin mennään kiertelemään jäälle. Ihan huippua!

Ja viikonloppu lähenee. Treenitön viikonloppu! Mä teen nyt kaikki reenit ja ajattelin mennä mm. Kuopion yöhön la jos kaikki menee niinkuin pitää! Jos ei, niin sitten keksin jotain muuta.

Tuntuu et oon vaan niin ilonen, etten jaksa aikatauluttaa ja stressaa, vaikka muuten teen sitä aina. Kyl se vaan on niin kun kevät tulee niin on tyypeillä kestämistä. Mä nääs väitän, että musta tulee taas asteen pirteempi kun kaamosmasennus on selätetty!

Ihanaa aurinkoista tiistaita kaikille. <3 Onko sielläkin kevään riemu ottanut vallan?

8 kommenttia:

  1. Siellä riemuitaan nyt oikeen huolella!! ;) Tänään taitaa olla joku yleinen ilon päivä, kun täälläkin naama on ku naantalin aurinko ja elämä hymyilee ISOSTI! :D
    Oon muuten samanlainen stressailija, ja nyt dieetillä se on tuottanu isoja robleemia, kun kortisoli on koholla.. :(
    MUTTA, mä vaan lopetin. Pidin kaks viikkoa kevyempänä ja söin ruokalistan mukaan tarkkailematta sen suuremmin, ja kappas, paino tippu 600g hujauksessa.. :D Tsemppiä ja stressitöntä arkea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin teen ja onneksi sielläkin näköjään! En siis ole ainut pähkähullu ja kevään ystävä?;)

      Ja mahtavaa että oot tollein pitäny taukoo,relannu ja kuunellu kroppaa!:) Se tekee ihmeitä! Ihanaa ja stressitöntä arkea sinnekkin! <3

      Poista
    2. Jep, se raja tulee vastaan ja sit on toimittava!!

      Poista
  2. "että nyt ripuvie kyllähän meet" Sori, oli ihan pakko! :D Tää vain hyvällä, koska tuo ripuvie kuulosti niin hauskalta ;)

    Kevät saa kyllä ihmeitä aikaan, ja ainakin ite huomaan positiivisuustasoni korreloivan hyvinkin suoraan ulkolämpötilan ja auringonpaisteen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha voi eii!!:D Annetaan olla siellä, niin ihmisiä ärsyttää pieni kirotusvirhe. ;)

      Ja niimpä! Onneks aurinko ja lämpö on taas täällä,vihdoin. <3

      Poista
  3. Joo kyllä on tainnut kevään riemu täälläkin ottaa vallan! :D
    Ihana olet! <3

    VastaaPoista