maanantai 11. maaliskuuta 2013

Kevyt viikko ja kreatiinifinnejä!!

Nyt on kyllä niin jäätävä otsikko! Mutta tosiaan tämä viikko rentoillaan reeneissä. 3 kertaa salitreeni ja haen vain tuntumaa rasittamatta lihasta. Mm. tänään tuli armoton pumppi olkapäihin 2kilon käsipainoilla. ;)

Entäs kreatiinifinnit? Näitähän ei kaikille tule, mutta tiiätte ne isot ja kipeet finnit? Ne on ensimäisiä mun elämässä (siis isot ja tosi kipeet finnit) ja epäilen ystävääni kreatiinia. Onneksi kavereita on tullut vasta 3, mutta miksi kaikki tuli samaan aikaan?

Tänään hain postista muuten vähän lisäravinnetta! Suurin osa oli mun frendulle Viiville, mut tilasin itelleni samalla lisää omega3,palkkaria ja yöprodea! Lisäksi sain tiimipaidan ja on se vaan niin ihana ja S oli juurikin passeli!

Paita edestä...
... ja takaa! Love it!
Yli 9 kiloa jauhetta/nappia. ;)


Illemmalla kävin tosiaan siellä salilla ja kevyen viikon takia pääsin portille treenaamaan! Otettiin samalla selkäkuvaa, tosin musta niistä tuli jotenkin kökköjä. Isketään nyt silti yks tänne! ja vieressä on sitten kuva parin kk takaa.. nyt alkaa muuten kehitys hidastumaan ja sain aika kauan tiiraa et huomasin kehitystä! Mitä nyt nopeasti katsoo, niin kyljistä ehkä lähtenyt vähä sitä pöhöä pois. vai?



No mutta kuten itsekin tiedän, on 2kk lihastenkasvatuksessa pieni aika ja oon siis ihan tyytyväinen, että ainakaan ei taaksepäin olla menty! ;) Ja ohan tuossa eroa, pari finniä! Kuka bongaa mun kreatiinifinnit?! (Näin niistä muuten unta.. mun naama oli puhjennu  täytee pieniä punasia näppyjä, selkä täynnä isoja finnejä ja vatsa oli alkanut "kuoriutumaan" haha, tais olla isompi järkytys finnit kun luulinkaan! ;)

Huomenna kutsuukin Tampere ja MATTI!! Katsotaas mikä on "tuomio" ja uskallanko ohimennen pyytää herkkupäivää.;) Mulla on tehyny mieli mm. fetakanasalaattii ja tuoretta leipää!! Tosin kyllähä suklaakin aina maistuisi..mheh!

Nyt mä alan vääntelemään piakkoin iltsikkaa. Miten teidän viikko on lähtenyt käyntiin?




10 kommenttia:

  1. Tosi upeen näkönen selkä! Mä ainakin huomaan, että vuoristoa ja muhkuja on tullut lisää ja kyljet on tosiaan kaventuneet :) Vautsi! 2kk on ehkä lyhyt aika, mutta tolla duunilla ja ravinnolla millä sä olet painellut eteenpäin niin tuloksia tulee varmasti. Saat olla ylpeä itsestäsi <3

    Kauanko meinaat vielä jatkaa lihasten kasvatusta, onko tiedossa dieettiä mahdollisesti jossain vaiheessa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Ja kiva et huomaa! Kai se on sitten omille kuvillekkin kriittinen peilin lisäks? ;D

      Ja kyllä mä vielä kasvattelen. :) Ihan vaan sen takia, että tykkään tehdä sitä hurjasti! Kisasuunnitelmia ei siis ole vielä, mutta itsensä haastaminen, ylittäminen ja kehittymisen näkeminen on mahtavaa!

      Kroppa alkaa vihdoin palautua kunnolla viimekesästä, joten voi olla, ettei ainakaan mitään kunnon kiristelyjä ole tiedossa pitkään aikaan. :) Nyt menen todellakin asenteella "hiljaa hyvä tulee."

      Poista
  2. Mua niin harmittaa että en pysty lukemaan sun blogia tämän mustalla pohjalla olevan valkoisen tekstin vuoksi. Sattuu silmiin. Kuvat pystyn äkkiä vilkaisemaan läpi ja hyvälle selkä näyttää. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei!! :( Mä lupaan muuttaa värit päiksee tän viikon aikana! Ja kiitos :)

      Poista
  3. Mahtavaa muutosta Mokkis! Oot kyllä tehnyt kovaa duunia ja tulokset on sen näköisiäkin :) Kurja tuo näppyongelma, oon joskus kuullu joltain muultakin että kreatiini aiheuttaa näppyjä.. Käytätkö yhtäjaksoisesti vai ootko koittanut pitää viikon mittaisia taukoja?

    Täällä on viikko pärähtänyt kivasti uusien les millsien parissa, normaalisti teen kuntosalitreenin 3krt/vko mutta tällä viikolla vain yksi treeni, kääks! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Janna!:)

      Ja oon nyt käyttäny pian 6vko yhtäjaksoisesti.. nyt on kevyt viikko,mutta silti juon palkkarin treenin jälkeen. Ainoastaan latarin jätän pois. :)

      Ja voi että, uskon että 1 krt on ihan ok, jos on tullut uudet ohjelmat ja niitä paukuttanut menemään! Les Millsin tunnit osaa olla tosi rankkoja ja paikkoja kipeyttäviä! ;)

      Poista
  4. Sokeako olet Roosa rakas, tuossa selässähän on JÄÄÄÄTÄVÄN iso ero! :) Upealta näytät! :) Mäkin saan armottoman pumpin olkapäihin 2 kilon painoilla ;D ollaan siis ihan samiksia.... ;DD

    -Tuuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Tuuli!:) <3 Kai sitä sokeutuu sitten kuvillekkin, kun itsekriittisyys on mulla ehkä yksi luonteenpiirre, niinkuin hyvin tiiät! :D

      Ja jee, samikset!! ;)

      Poista
  5. Jou! Oletettavasti sul on kreatiinipyruvaatti käytössä? Vaihda monohydraattiin niin finneistäkin pitäisi päästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä!!:) Mun finnit lähti ja niitä ei oo tullu onneks lisää, mut jos alkaa tulemaan niin sitten kokeilen toista vaihtoehtoa. :)

      Poista