keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Gimme some foood!

Hiukoo. nälkä. kurnii... mitähän kaikkia sanoja keksisin olotilaani kuvaamaan, jotka kuvaa sana nälkä. Muuten kuvailu adjektiivissa on helppo; outo, joka laitetaan muotoon outoa!

Nimittäin jepjep, mun nälkä on tosiaankin outoa. Oudon voimakasta ja yllättävän paljon läsnäolevaa ja se on viihtynyt mun seurassa ja 3 päivää, sekä näköjään tulee tänäänkin viihtymään.

Oon nyt kuukauden vetänyt kyseistä ruokavaliota/ohjelmaa (ja ollut muuten samalla yhden kuukauden huomaamatta herkuttomalla, hyvä minä!!) Ruokaahan tässä on paljon. Ja jotta uskoisitte, liittelen instani kautta otettuja kuvia mukaan.

Tälläsen kaverin vetäsin ennenkun aloin bloggaamaan. Puuroa,marjoja,mehukeittoa,leseitä,raejuustoa,mehukeittoa ja astetta isompi banaani! + vitskut ja 0.5l vettä!


Musta ruokaa on oikeesti tosi paljon, verrattuna siihenkin, että liikun puntilla vaan 4 kertaa viikkoon ja aerobista teen ehkä kerran kahteen viikkoon.. heh mikä laiskuus sen suhteen! Tosin mun treenit on super rankkoja, mitä nyt seuraavalla viikolla kevennellään!

Yks asia kyllä mitä pohdin nälkään on vedenjuonti. Luulisi, että jos kiskoo 3-4l vettä päivässä, se täyttäisi. Mutta jotenkin mitä enempi juon vettä, sen enemmän mulla on nälkä! Aion kysyä Matilta seuraavalla viikolla kun nähdään hänen teoreettista näkökulmaansa asiaan, mutta mitäs mieltä te ootte? Voiko tuo muka ees olla mahdollista? (Yleensä, normaalisti, jos en katso vedenjuontiani niin juon sen 2-2.5l vettä)

pastaa, jauhelihaa, kastiketta, kasviksia, öljyä, leipää ja banaania
Miten sitten, oonko mä repsahtanut? En, en oo. Vaikka eilen jostain syystä pysähdyin kaupassa suklaalevyjen eteen ja pistin merkille, että on tullut joku uusi maku mitä en ookkaa maistanut. 200g suklaata..mmh! Eniten oon kyllä halunnu vetää vaan tuplamäärän tollasta iha perusruokaa!

Entä onko nälkä vaikuttanu mun painoon? En tiiä, mutta vaa'an aion nyt ostaa ja alkaa sitä seuraamaan. Mitä mä kropasta nään kun peiliin katson, niin kyllä niitä neisteitä on lähteny vähän..tai rasva palanut? Niin siis tän 5 viikon aikana, mitä oon Matin asiakas ollut. :)
Mä siis toivon, että rasva vaan palaa niin ihanaa vauhtia, että mahassa tuntuu ;D Mutta voihan se olla lihaskin.. hope not!

Tää oli tää IKEAn reissun "take away"-annos riisiä, jauhelihaa, kasviksia, kastiketta ja öljyä. Lisäksi vetäsin leipää ja banaania!
Ja ei, en oo hullu ja sairas. Okei hullu, mutten sairas. Emmä anna tän nälän jatkua, jos se niin aikoo vielä kauan tehdä. Mä toivon, että tää on ohimenevä kausi ja jos ei oo, niin kyllä muuten varmaan sanon Matille ensi tiistaina face to face että nyt haluun lisää ruokaa!

Nyt onkin ihanasti aikaa tiskata, jonka jälkeen pian latarit naamaan ja kiusaamaan rintaa sekä habaa SATSille. Mulla on nii taistelufiilis puntilla, kun seuraava viikko tulee olemaan kevyempi.

Nyt nostetaan sitä rautaa vielä enemmän tosissaan ja jos vain mahdollista lisään painoja edelliskertaan verrattuna!

Ihanaa keskiviikkoa kaikille!:)

6 kommenttia:

  1. Mä olin viime viikolla samaan aikaan salilla, mutta en viittinyt tulla häiritsemään kun teit niin keskittyneen näkösenä. Sen halusin vaan sanoa, että sulla on aivan upea kroppa! Ihan tismalleen mun tavotteen mukanen :) Tsemppiä treenailuihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! Olisit ihmeessä tullut! :)

      Ja ihanasti sanottu! Meinas melkein onnenkyynel tulla, kun oon tosi otettu sun mielipiteestä! <3

      Tsemit sinnekkin reenailuun. Mä tosiaan vedän SATSilla enään ylihuomenna tod.näk. viimosen treenini, mutta jos sillon satut samaan aikaan salille, niin moikkaamaan vaan! Mua ei yhtää haittais pitemmät palautusvälit jalkapäivänä.;)

      Poista
  2. Jos et oo ollu pitkään laihiksella nii voi olla että ruuansulatus on ruvennu nyt toimii ja näin näläntunnekki kasvaa!

    Visit My Blog One Less Lonely Dancer

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo musta tuntuu et toi ruuan lisäys on saanu kyl aineenvaihdunnan hyrräämään! Onneksi näläntunne laantui edes siedettävälle tasolle, muuten ois aika ikävä!:D

      Poista
  3. Moikka!

    Oon seuraillut sun blogia ja haluisin kysyy sulta, miten sä onnistuit lopettamaan laihduttamisen ja sitten lisäämään ruuan määrää enemmän, että lihasta alkaisi tulemaan? Oliko se kuinka vaikeaa?

    Mä oon ite nyt siin vaihees, et lopetan laihduttamisen ja alan tekee lihasta. Mä koen hankalimmaksi sen, että pitäisi syödä enemmän, jotta jaksaisi myös treenata kunnolla salilla ja tapahtuis kehitystä.

    Minkälainen on sun tyypillinen päivä ruokien kanssa, paljonko syöt suurinpiirtein ja kuinka usein?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm olihan se melko vaikeaa.

      Koita alkuun vaikka lisätä ruokamäärää salaatilla, ei tunnu niin pahalta. :) Mites ootko ennen hiilaria syönyt? Jos et, ota sekin ruokavalioon, kokeile ainakin! Kaikilla on niin yksilöllistä et oma tapa selviää kokeilemalla. :)

      Ja syön 3h välein ja noh..paljon. :D Ei mitään neitiannoksia! Joka annoksella on oikeestaa prodea ja hiilareita! lisäksi läytän öljyä (rypsi) lämpimien ruokien sekaan lorauksen, mutta muuten ruuanlaitossa en öljyä käytä. Ja niin, illalla rahkaan laitan pellavasiemenöljyä:)

      Tsemppiä lihastenkasvatukseen! Muista, että aika paljon saat puhdasta ruokaa syödä että lihot läskiä, jos vielä treenaat. Muista myös, että lihas kasvaa levossa!;)

      Poista