keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Mahtavaa palvelua Sport Housella!

Tänään oli rinta, hauis, ojentaja + vatsat vuorossa salilla!

Hauis, ojentaja ja vatsat on mulle selkeetä pässinlihaa, mutta penkkipunnerrus on ollu mulle vähän kysymysmerkki tämän 5viikon ajan. En oo ihan varma ollut tekniikasta ja pelännyt, että pian sattuu.

No onneksi Sport Housen Markku oli päivystämässä nyt keskiviikkona ja katottiin mun tekniikka kuntoon! (ja samalla sovittiin että su katotaan mun MAVE-tekniikka kuntoon)

Samalla sain vetää vimppaan asti, kun oli varmentaja kokoajan penkin takana. :)

Mutta niin, olihan se mun tekniikka sitten ihan väärä alkuun. Olin aivan liian ylhäällä nähden tankoon ja kyynerpäät meni mihin sattuu. Lisäksi laskin tangon alkuun liia ylös, eli en kunnolla antanut mennä lähelle rintaa.
Kun tekniikkaa hiottiin kuntoon lapojen asentoa myöten, jo alkoi lyyti kirjoittamaan ja tuntumaan oikeassa paikassa! Laitettiin myös melkoset bodarikiekot lopussa päihin... 2,5kg per pää ;)

Normaalisti laitan 5kg per pää, mutta nyt daijuna  tein habatapon ensin, koska en viitsinyt mennä tekemään väliin omia penkkisarjojani, kun penkkiä teki joku mies. Ei ehkä ihan nouse tanko + 40kiloa multa, haha!

Treeni oli tosiaan ihan jees, jotenkin väsytti työpäivän jälkeen ja maanantainen selkätreeni vieläkin painoi päälle! Olihan se kyllä rankin selkätreenini ikinä!



Kuitenkin hauberi ja ojentajat ainakin tuli kivasti pumppiin. :) Alkaahan nuo palat pikkuhiljaa näkymään kun verta on juuri pumpattu lihakseen. :)

Ainiin, ihanaa onnellisuuden päivää kaikille! Tänään aion ainakin itse miettiä illalla sängyssä, mistä asioista olen onnellinen. Sitä on niin hyvä joskus jäädä hetkeksi pohtimaan
Suosittelen kyseistä toimintaa siis kaikille ja tajuatte, kuinka onnekkaita olettekaan. :)

Ihanaa loppu keskiviikkoa kaikille!

16 kommenttia:

  1. Jösses! Missä sä oot noita piilotellut?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihana Heidi! :D

      Mulla on lähteny nyt tosi hyvin nestettä uuden ruokavalion ansiosta ja painot noussu.. siltä ne kai sit hitaasti mutta varmasti välillä mua moikkailee treenin jälkeen! ;)

      Poista
  2. vauu, kauniit lihakset sulta jo löytyy. Mulle kans!! :D
    Ja tuo on kyllä niin totta.. välillä täytyy pysähtyä miettimään niitä hyviä asioita mitä omassa elämässä onkaan.

    Ja hieno tää uusi blogin ulkoasu :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Ja pumppailee vaan rautaa naama irvessä ja syö kun pieni mies niin ei aikaakaan kun sulla on samanlaiset, ellei oo jo! ;)

      Ja jep, liian harvoin varsinkin suomalaiset miettii, mitä kaikkee hyvää ympärillää on jo! Usein vaan ajatellaan että mtä puuttuu.. :/

      Ja kiva että ulkoasu miellyttää. :)

      Poista
  3. Roosanen! Mun blogissa on sulle haaste, eli täällä: http://satusateita.blogspot.fi/ :) En tiiä tykkäätkö väsäillä tällaisia, mutta kuitenkin:)

    VastaaPoista
  4. on muuten tosi kiinnostava blogi sulla!!:))))

    VastaaPoista
  5. Sulla muodostuu aivan upeasti olkapää! Mahtavaa! Ilmoittaudun lukijaksi :)

    VastaaPoista
  6. Jestas mitkä lihapalat tuolla pilkottaa! Eikä edes oikeestaan enää pilkota vaan loistaa tosi selkeesti :) tsemppiä treeneihin hurrrjana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha oon ilman laseja koneella ja luin että "lihapullat" :D Mutta kiitos paljon ja tsemiä sinnekkin reeneihin!:)

      Poista