tiistai 26. helmikuuta 2013

Kun rauta ei nouse, mutta silti polttaa

Huhheijakkaa! Oon ihan poikki ja ei ihme, taas paahdettii menemään 12 tuntia.

Oon super kiitollinen, et sain tälle viikolle astetta enemmän töitä, mut pakko myöntää, et treenit meinaa kärsiä. Tai ainakin oletan niin?

Äsken oli rinta/haba/ojentaja/vatsareeni ja tuntu ettei rauta nouse. Ei, ei niin millään! Mä jopa jouduin pyytämään apua lukkojen laitossa mutkatankoon.. ei hitto! :D Kiitos sille miehelle joka jelppas uusavutonta. Huvittuneisuus oli musta kyl iha sallittu ele häneltä! ;)

Jokatapauksessa painot oli samat kuin aina. Ei noussut, kun yleensä nousee joko painoissa tai toistoissa (tosin penkissä parannus!) mutta pääasia kai sitten että nousi?

Olin varma, että treeni ei mennyt perille, mut nyt hauberi huutaa armoa. Ja oli muute habassa sykkeet 160, että kai se sitten oli ihan tehokas setti?

Nyt mulla onki pari pvä vapaata ja vasta perjantaina jalkapäivä. Siinä tulee kaverini toiv. jelppimään, eli katotaan paljonko tää neiti nostaa jalkaprässistä! Oon aika varma, et nää "hennot" jalat nostaa sen 150kg. Pelkään jääväni vaan alle, joten varmistaja on must kun alottaa uudessa laitteessa ja ettii sitä oikeaa kovaa painoa, ainakin mulle se tuo turvaa ja rohkeutta!

Loppuun vielä kuva tämänpäivän treenin jälkee. Näytän vielä suht ihmiseltä, joten sekin kertoo reenin tasosta!! On muuten siks mustavalkonen kun meni vähän itseruskettavaa eilen liikaa.. :D Sainkin töissä ihanan lempinimen; umppalumppa! ;)

Onko se haukka ees vähän pumpissa?


Onko teillä joskus fiilistä, että reeni ei kulje, mutta lihakset on erimieltä asiasta?

10 kommenttia:

  1. On kyllä!! Mä just oon kironnut sitä, että monesti on selkää ja hauista tehdessä sellanen olo että treeni ei mee perille. Mutta kyllä sitä tulosta silti syntyy.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä etten oo sit ainut! ja joo, kyllä sulla ainaki kehitystä on huimasti tullu,hih!:)

      Poista
  2. Hei kuule, oon tässä miettinyt että käytätkö sä mitään/minkälaista palautusjuomaa kuntosalitreenin jälkeen?

    Riittääkö sulle heraproteiini vai laitatko sekaan vielä maltoa? Vai onko sulla kenties joku valmis palkkari käytössä? Ja tietysti perustelut valintaasi kiinnostaisi.

    Kiitos jos viitsit valaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän joo. :)

      Mulla on käytössä spotlifen recovery+, joka sisältää seuraavaa; Ultrasuodatettu heraproteiini, hydrolisoitu heraproteiini, dextroosi, maltodekstriini, L-glutamiini, kreatiini, kaakaojauhe/aromi, makeutusaineet: (E951, E950).

      Palautusjuoma on PTni Matti Halosen suosittelema ja ite oon ainakin tykänny! Pelkkä herahan ei siis riittänyt, sillä en sitten saanut mistää hiilareitakaan. Nyt tuon käytön aloittamisen jälkeen on riittänyt ja olen palautunut/kehittynyt. :) Lisäksihän kun tuossa on kaikki, vedän sen HETI treenin jälkeen ja siitä odottelen n.1.5h seuraavaan (ja päivän isoimpaan) ruokaan, että ehtii kaikki aineet varmasti imeytyä ja vaikuttaa.

      Mutta lämmöllä voin tuota Sportlifen recovery +:ssaa suositella! sitä saa mm. life-myymälöistä ja joistain citymarketeista. :)

      Mm täältä voit vielä kurkkasta kyseistä tuotetta; http://www.sportlife.fi/tuotteet.php?pid=4

      Poista
  3. http://lihastohtori.wordpress.com/2013/02/27/kroppa_puhki_borg/

    kannattaa lukaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukasin ja tunnistinkin kesäisen minäni parista kohtaa. Valaiseva teksti, kiitos jakamisesta!:)

      Poista
  4. Mulla ei nyt jostain syystää oo treenit luistaneet pariin viikkoon!:s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei!:( Jos pitäisit suosiolla kevyemmän viikon, vai ootko sitä jo kokeillu? Ne on hyvä muistaa pitää jos reenaa kovaa. Mulla kevyt viikko on 5vkon välein. :) Nyt lähtee 4 raskas ja odottelen jo sitä kevyttä kyllä, hah! :D

      Poista