keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Nosta sitä rautaa, se on rautaa.

..ja jossei safka jumalauta auta, niin bulkkaa enemmän... Okei okei, miks mulla on koko päivän soinu päässä Matin biisit?

Mun pitäis olla nukkumassa, mutta edelleen mä nuokun hereillä ja höpötän kavereille reeneistä ja ruokavaliosta. Annan neuvoja ja otan neuvoja.

Musta on ihanaa kun mulla on hirveen motivoivia kavereita! Jotkut on ihan jäätävässä kunnossa ja ei uskoisi edes todeksi.. mikä onkaan motivoivampaa! Lisäksi on parasta neuvoa kavereita alkuun ja toimia esimerkkinä, oon siitä aika otettu!:)

Tänää mulla oli selkä/olkapääpäivä. Sen piti olla jo eilen, mutta koska eilen selvis monta asiaa jotka paino mieltä niin stressin purkautuminen aiheutti lämpöä. Niinpä varulta jätin treenin välistä ja tein sen siis tänään!

Mulla oli VP, joten en kiirehtinyt salille ja sain nukkua mahtavat 10 tuntia! Nukuin nyt täällä mun uudessa kämpässä ja kyllä muuten uni maittoi! Laittelen heti kuvaa muuten mun pikku luukusta kun tää on valmis. Tästä tulee kyllä söpö!

Treeni tosiaan luisti kuin rasvattu ja varsinkin olkapäissä päästiin asiaan! Oksennus ei ollut kaukana ja tämä neiti hymyili  tyytyväisenä siitä, miten koville kroppa taas laitettiin. Treenin jälkeen ja treenatessa oli olkapäät ihanan pumpissa, ah! <3

Huomenna mulla on luvassa haba/rinta/vatsa päivä ja sitten perjantaina kauanodotettu JALAT! Nää treenit tulee nyt tylsän putkeen kun ma oli lepo ja tiistaina en kyennyt salille.. Noh ehkäpä mä selviän! ;)

Miten teillä menee?:)

Loppuun ihan pakko vielä törkätä kuva, missä mun uus untuvatakki näkyy. Se on IHANA! Vai mitä?!

Takki; your face

12 kommenttia:

  1. Ihana into välittyy tänne asti sun teksteistä! :) Oot kyllä ihailtavan hyvässä kunnossa jo nyt!! Täältä sun blogista saan itsekin intoa ja motivaatio treenaamiseen. Ja sun kirjotuksia kun luen, tajuan etten ole ainoa joka tykkää salilla saavutetusta kivusta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva et saan välitettyä mun fiilarit! Ja voi että, kiitos paljon!! Omaan tavoitteeseen on silti vielä huuurjasti matkaa.. :)

      Mahtavaa, että en oo ainut joka tyyliin lähtee etsimään kuolemantuottamaa kipua salilta. ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hih kiitti Enna, itse olet! :) Eipä olla muute vielä törmätty SATSilla!;)

      Poista
    2. heti melkein seuraavana päivänä törmättiin ;) ei vaan oikeen katseet silleen kohdannu niin en voinu moikkaa

      Poista
    3. Joo tajusin ku luin sun blogii et kappas säki olit ja sit tajusin et näin mä sut kyllä!

      Me oltiin mun kaverin kaa iha diudiu ku nukuttii joku 5h ja latarin voimalla nii oltii vähä omissa maailmoissamme..:D Silti tuli superhyvä reeni!

      Poista
  3. hei miten pääsit makeanhimosta eroon? mulla on ihan järkyttävä makean himo koko ajan ja tosi huono itsekuri........ Oon siis jo pari kuukautta harjoitellut tässä terveellisempää elämää, ruoka on hyvää ja syönkin 5 kertaa päivässä ja treenit kulkee, kaikki muu on kunnossa paitsi mun tekee koko ajan mieli jotai herkkuja ?!?! tää on ihan kamalaa :DD kotona on helppoa kun ei ole kaapeissa herkkuja mutta työpaikalla on koko ajan nenän alla suklaata keksejä ja pullia ja ties mitä... siinä käy sit helposti päivän mittaan niin että "no eihän tää yksi mihinkään vaikuta.. eikä kaks.. no ihan sama tää kolmaskin.."

    ja on muuten söpskä takki !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkuun käytin kromitabletteja joka aamu, jotka siis poistaa makeanhimoa. Tosin sokerikoukku on sama kuin vaikka tupakkakoukku, pääseminen eroon vaatii silti HURJAA itsekuria.

      Mulla autto kromi ja säännöllinen ruoka-aika, mutta kannattaa muistaa myös hyvät yöunet! Väsyneenä tekee mieli makeaa. Samoin annoskoot, onko ne tarpeeksi isot? Ettei sulla vaan ole nälkä?

      Samoin kannattaa kiinnittää vedenjuontiin huomiota (3-4l päivässä) sillä pienikin nestehukka aiheuttaa "nälkäntunteen" ja sitäkautta on helppo sortua napostelemaan. Sama on proteiinihukan kanssa, joten varmista että saat sitä joka aterialla :)

      Mites muuten työpaikalla, onko sun pakko mennä niiden herkkujen ääreen? Kannattaa vältellä niitä pari ensimäistä viikkoa, milloin sun kroppa vierottuu sokerista ja sitten onkin jo paljon helpompi sanoa ei!
      Alkuun laitat jonkun työkaverin vaikka estämään sun tekoset?;)

      Mulla muuten tuli sitten sokerin vierotusoireina mm. päänsärkyä, väsymystä, ärtyneisyyttä... mut ne menee kyllä ohi, ei siis hätää!

      Tsemppiä, kyllä sä voitat ton makeanhimon!

      Ja kiitos paljon. :)

      Poista
    2. kiiti vinkeistä, pitääkin testata kromia!

      kaikki muu mulla meinaan on kunnossa, ruoka, uni, liikunta ja vedenjuonti, siksi rassaaki tää että mietin joka toinen sekuntti jotain makeaa :D

      JA ihan kaikista hulluinta on se, että poltin 5 vuotta päivittäin, pari kk sitten lopetin kuin seinään, eikä enään tee edes mieli, enkä kokenut sitä muutenkaan kovin vaikeaksi... mutta sitten en pysty hillitsemään makeanhimoani? :D Luulisi asian olevan päin vastoin...

      noh, ehkä tästä vielä selvitään...

      Poista
    3. Lisäileppä kromia. :)

      Ja voiskohan johtua siitä, että kun tupakan lopettaa nii tulee ruokahalua/makeanhimoa, vaikka sen tupakan poisjättö olisi helppoa..? Itsellä ei ole kokemusta, mutta monelta olen kuullut näin.. :)

      Mut paljon tsemppiä! Kyl sä selviit, kunhan uskot tavotteisiin ja itseesi päivittäin!!:)

      Poista
  4. Tosi motivoiva blogi ja vitsi mitä oot saanu aikaseks! :) Itekin yritän lihasta saada, mutta mulla ei ole valmentajaa, eli ihan omin avuin räpiköin. Tuntuu, että syön nyt jo ihan hirveesti ja varsinki hiilareita oon pyrkiny nyt lisäämään, mutta silti ei paino nouse. Tosin joinakin päivinä tuntuu, että enemmänkin voisin syödä, mutta joskus taas tökkii. Salin puolella kehitystä on kyllä tullu, painot nousee hitaasti mutta varmasti, mut miks muhun ei tartu lihaa..!? Pitäskö mun vaan syödä vieläki enemmän. Apuaa, sit se kuitenki tulee läskinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:)

      Ja malttia painonnousun ja lihaksen hankinnan kanssa! Ei se hetkessä kasva! Yleensä se et painoa tulee hitaasti ja painot nousee, kertoo juuri siitäkin että tulee vain sitä lihasta ,ei läskiä. ;) Mutta jos kauan on jo kinnannut, niin voithan sä koittaa lisätä ruokaa! Testaamallahan se selviää!:) Tai harrastatko paljon aerobista? Senkin vähentäminen saattaapi edesauttaa lihaskasvua. :)

      Poista