sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Uuden ruokavalion plussat ja reenitaukoa

Heippa ihanat!:)

Mitään ihmeempää ei ole tapahtunut täälläpäin paitsi että oon ollu melkein kokoajan ties minkä flunssa-aallon alaisena! Kuinka turhauttavaa.

Oon siis syönyt ja kokeillut mun uutta ruokavalioo. Siinä on enempi ruokaa kun ennen ja kauhistelin sitä hieman, mut hyvin on lähtenyt menemään! Mun iltanapostelut ja niihin liittyvät himot on jäänyt kokonaan pois ja mun vatsa toimii kuin rasvattu. Täydellistä! :) Kilojakaan ei ole tullut lisää, mitä nyt terkkarilla piti paino katsoa!

Flunssassa tosiaan olen ollu ja reeneistä on ollut taukoa abouttia viikko, huhhu! Alkaa kieltämättä vähän ahistaa tällänen, mutta onneksi huomenna meen tutustumaan SATSille ja ajattelin siellä samalla kyllä reenin vetästä. Näin saan parhaan tuntuman saliin. :)

Tietty tutustun myös uuteen reeniohjelmaan ja huhhu se tulee olemaan rankka! Kattelin ajatuksella ohjelmaa ja varsinkin 4. treeneistä on niin tappo että eiköhän tämäkin neiti pääse pian "oksennan nyt"-levelille. Hullua tai ei, sen haluun joskus kokea! ;)

Ajattelin huomenna olla hyvä bloggari ja mikäli SATSin porukalle on OK räppäsen muutaman hassun kuvan mun kännykällä. Voidaan sit yhdessä arvioida onko viihtyisä paikka!

Tänään oon ottanu rennosti, käyny solkussa, ottanut kuvia ja käynyt tutustumassa Jyväskyläläiseen Sport Houseen. Kunnon äijien sali ja niiin karu! :D Enhän mä tavallaan muuta periaatteessa tarvitsisi, mutta kyllä mä haluan salillani viihtyä.. katsoo nyt! Hinta-laatusuhde oli ihan ok ja samoin sijainti!

Laitetaan vielä muutama kuva tän päivän kuvauksista. Puen normaaleja vaatteita näissä, älkää säikähtäkö. ;) Ja kuvista taas iso ISO kiitos Joonalle! <3



naamakuva samsunglaadulla väliin.. ;)

mun lemppari Joona. <3 Ja venynyt pääni!!
 Huomaakohan mun väsymyksen levottomista kuvateksteistä.. ehkäpä! Nyt alan tekee iltsikkaa ja sitten voisikin painua jo pehkuihin, että huomenna jaksaa nostaa rautaa!!

Miten teidän viikko on mennyt?:)

9 kommenttia:

  1. Hyvä sattuma. Juurikin tänä aamuna kuulin, että mieheke oli antanut puhelinnumeroni satsilaisille ja että soittelevat joskus tutustumaan. Oikeastihan en ole (ainakaan vielä pitkään aikaan) vaihtamassa salia mihinkään. Kuntoportti on minulle juuri täydellinen <3.
    Hyvä silti jo vähän etukäteen katsastella millaisia paikkoja muut on.
    Ja osaapa arvostaa omaa saliansa paremmin kun on nähnyt muiden puutteet.
    Huomautan tässä jo tärkeästä ja isosta satsin puutteesta. Siellä ei ole kaapeissa lukkoja. Eli MUISTA ottaa oma lukko mukaan!

    Toivottaasti kirjoitat käynnistäsi pian. Olisi mukava lukea sinun tuumailusi ja nähdä vaikka niitä kuviakin ennen kuin lähden itse tutustumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!:)

      Menen huomenna kunnolla tutustumaan sport houseen ja sitten jyväskyln voimaklubiin keskiviikkona. Ajattelin tehdä näistä sitten vertailukoosteen plussista ja miinuksista (tottakai porttikin mukana!). Miltäs se kuullostaisi?:)

      Poista
    2. Hyvältä kuulostaa. :)
      Miinus- ja plussalistat on aina kivoja.
      (Itse tässä vielä odottelen, että milloinkohan soittelevat sieltä Satsilta.)

      Poista
  2. vitsit ihailen sua! ite kaaaauan on pitäny alottaa elämäntapamuutos ja kuntoilu, mutta aina se vaan siirtyy ja siirtyy:( päätitkö sä vaan: nyt mä teen sen? vai miten?
    jatka samaan malliin, niin mäki aion yrittää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:)

      Ja jep, mä vaan päätin. 13.5 täytin 20 ja 14.5 aloin hankkiutumaan eroon "lapsenpyöreydestä"
      Mä vaan kyllästyin aina pettymään ja hankin ammattilaisen auttamaan! Se maksaa, mutta on VARMASTI sen arvoista jos tekee kaiken niinkuin valmentaja sanoo. Ja siinä sitten oppii ite hirmusti, joten ei sitä ikuisesti tarvitse!:)

      Tsemppiä sulle hirveesti, sä pystyt siihen! <3

      Poista
  3. Oih, ihanat housut :) Ja miten näytätkään niin iloiselle!

    VastaaPoista