sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Tämän viikon treenit ja seuraavan viikon treenisuunnitelma

Moikka!
Eli tämän viikon treenejä!

ma: zumba 55min
ti:bodypump 55min
ke: lepo
to: army 55min
pe: lepo
la: spinni 30min+core 30min
su: lepo

DAMN! melkein tuli 5 kertaa, mutta tänään kun olin menossa spinniin, niin tein kamalan virheen: puin korkokengät. Mä oon siis huono käyttämään krokoja, paitsi viihteellä ja yleensä vaa jalat kipeytyy ei muuta. Tänään puin mun parhaimmat "bootsit" ja ne teki mun jalkapohjaan 3 rakkoa ja varpaaseen vielä yhden ja nyt vaan voin ihmetellä että miten ihmeessä..
Jalkaan sit sattu niin paljon kun pääsin istumaan, että jäi spinni väliin.. :( Noh onneksi oon vetänyt tosi rankkoja treenejä :)

Seuraava viikko tulee näyttämään suunnilleen tältä:

ma: ladyboxing 55min
ti: zumba 55min + venyttely 15min
ke:spin 55min + abd-attack 15min + venyttely 30min (jos en ehdi tällöin niin lepo ja torstaina jotakin!)
to: lepo (tai pumppi 55min)
pe: sali
la:lepo
su: spinni 45min + venyttely 15min

Seuraavalla viikolla on myös semmonen jutska kun ruokapäiväkirja! Mulla on nyt mennyt vähän raiteiltaan tää ruokailu ja yleensä ruokapäiväkirja auttaa taas oikelle polulle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti