lauantai 15. lokakuuta 2011

"Mistä sun blogi kertoo?"

Tän blogin nimi "kilot vs minä/kilot kuriin" takia multa yleensä kysytään mikä on tän blogin pääidea ja tajusin pari päivää sitten, etten ole sitä täällä ääneen maininnut, vaikka monelle ihmiselle sen olen sanonut ääneen, joten kerrotaas täälläkin!

On totta, että täällä voi seurata mun laihduttamista, mutta se ei ole pääasia. Enemmän mä haluan jakaa vinkkejä ja antaa tsemiä muille ja tieysti sitä itsevarmuutta.

Taistelen nykyistä kauneiusihannetta vastaan, joka siis nykyään on aika tikkulaiha (onneksi pikkuhiljaa mennäänparempaan päin, toivottavasti kehjitys myös jatkii niin, eikä palaa entiseen!)

Mä en siis itse ole maailman paras esimerkki, mutta realistinen kyllä. 5kiloa vuodessa sen takia, että herkut ja syöminen on vaan niin kivaa ja aina ei jaksa painaa treenien kanssa. On huonoja päiviä ja niitä superhyviä ja pyrin jakamaan kaikki fiilikset täällä. Pyrin siis realistiseen näkemykseen siitä, mitä laihdutus mun kohdalla on.

Jos haluaisin antaa itestäni super kuvan, joka ei syö herkkuja, alkaisi ihmiset ihmetellä miksen laihdu oikei vauhdilla. No siksi, koska mä syön herkkuja mm. tänään on pari croisanttia uponnut massuun ku äiti niitä osti (ups.) Mutta ei se mitään, nyt on loma :) Tosin, uusintaherkkulakko ois paikallaan.
Olisiko mielenkiintoa seurata miten menis taas kuukausi ilman herkkuja?

Mä oon siis normaalipainonen, jonka paino on silti lähempänä ylipainoa kun alipainoa, joka on musta fine. Ja mulla ei oo maailman paras itsekuri, mutta harvalla on. Toivon siis, että pystytte samaistumaan muhun ja ainakin mun ajattelutapaan joka menee jotakuinkin näin: "Minä olen kaunis ja hyväkroppainen. Opin rakastamaan itseäni, vaikka se vaatikin aikaa ja nyt muutkin ovat valmiita rakastamaan minua. Olen joskus vielä laihempi, mutta minulla ei ole niin kiire, että pitäisi itseään rääkätä. Rauhassa tulee se hyvä ja paras tulos!"

Muistetaan muistuttaa itsellemme joka päivä, kuinka ihania ihmisiä itse olemme :) Kauneus tulee aina sisimmästä ja sen näkee silmistä!Ja ihanaa viikonloppua kaikille, nautitaan noista syysilmoista!:)

pst. toivoisin ihan hirveesti postausideoita!:)

5 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana asenne! (: Ihana sinä! <3
    Tee joku postaus, missä kerrot sun lempilajista ja kenties siitä, joka on ehdoton NOT. :D Sitten vielä kerrot, mitä lajia haluaisit kokeilla. (:

    VastaaPoista
  2. Marie:Voi kiitos!<3
    Ja hei, kiva idea :) Ton vois toteuttaa jo huomenna (mikä tekemisen puute lomalla...:D)

    VastaaPoista
  3. rl-tuntiarvostelut on aina mielenkiintoisia, päivä Roosan kanssa-postaus (miten saat liikunnan ujutettua arkeen), palautusmis/ravintopostaukset kiinnostaa myös ja tottakai nyt kun lähdet reissuun niin reissupostaus :)

    VastaaPoista
  4. Hei mimmi! Kävin jo tsekkaan sun toisen blogin, miksi ihmeessä laihdutat? Olet mielettömän upean näköinen, etkä ollenkaan kilojen karistelun tarpeessa!

    Voisit pitää vaikka terveellisen elämäntavan ja hyvään kuntoon pyrkimiseen keskittyvää teemablogia ennemmin, eikö se olisi enemmän sitä itsensä rakastamisen opetteluakin kuin laihduttaminen?

    En tarkoita moittia sua, tuli vain mieleen. Tsemiä treeniin, portilla kanssa käyvä ;)

    VastaaPoista
  5. Ano: Hei kiitos postaustoiveista, pitääpi totuttaa ne kunhan suomeen palaan! Espajasta tosiaan lisään sitten kuvia aamulenkeiltä ja tänään menen siskoni kanssa tanssitunnille malagaan eli siitäkin sitten;)

    Ano2: Heippa!:) Mulla on tavotteena vielä laihduttaa 5-10kg,riippuen kuinka lihasta tulee, koska ainahan himottais olla super bikinikunnossa :D Mutta kiitos :) Ja jep, blogin nimestä juuri saisi sen käsityksen, että koitan laihduttaa ja tottahan se on, mutta yritän samalla muuttaa elämäntapaa ja sen mukana laihtua. :)

    Mutta kiitos rakentavasta kritiikistä ja tsemiä sullekkin treeniin, nähdään ehkä joskus kuntoportilla;)

    VastaaPoista