maanantai 27. toukokuuta 2013

Selkä ja habanerot DONE!

Jos lihakset vois lähtä irti niitä treenatessa, mulla ei ois enää hauiksia. Selkäkin tuntee et jotain mä oon sitä taas kiusannut.

Matti ehkä tunkee muhun ruokaa kun pikkupossuun ja oon ihan APUA! Mutta enemmän apua anelen itseltäni salilla. Yrittääköhän Matti salaa tappaa valmennettaviaan noilla sen treeniohjelmilla?

Tuntui tänään kyllä hyvin, että nyt annetaan erilaista ärsykettä kropalle ja on uusi ohjelma. Saatan olla aika tukossa viikon lopussa, sillä melkein kaikki liikkeet on muuttunut.

Ihana MAVE (maastaveto) pysyy edelleen ohejlmassa ja ennen mulla oli ongelmia sen kanssa, sillä alaselkä on mulla mitä on. Noh laitettii alkuun vähä ylätaljaa leveellä otteella ja nyt oli lämmin selkä MAVEa alotellessa. :) Sain nyt 55kilolla tehtyä sen pari sarjaa ja 8toistoa, kun ennen se oli mahdottomuus juurikin alaselässä säteilevän kivun takia, vaikka vyö olikin tukemassa. Nyt meni yllättävän helposti ja seuraavalla kerralla on aika nostella 60-65kiloa (sis. tanko!) Aika fiilareissa siis oon!

Lopussa sain vielä kunnon tappoa aikaan, sillä olin salilla yksin ja pääsin ähisemään kuin synnyttävä nainen viimeisillä sarjoilla. Buenoa!

En ymmärrä miten jotkut supernaiset saa tarkkoja kuvia käsitreenin jälkeen!? ps. muikee ilme..
"mä en koskaan hikoile salilla!" ois pitäny ottaa selästä kuva.. se oli hurja ;D

Tänään vielä ajattelin hölkytellä katsomaan yhtä jalkkismatsia!

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille. :)

2 kommenttia:

  1. Haha! :D Ihana, vähänkö mäkin haluan ton tunteen, että lihakset lähtee irti kun ne on niin pumpatut! :D Tämän viikon kunnon pumppitreenejä odotellessa..

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii etköhän säkin saa siis pian sen fiiliksen. ;) Ois joskus niiin huisii päästä sun kaa vähä puNppailee!! <3

      Poista