tiistai 28. toukokuuta 2013

Blogi tauolle

Moikka!

Kun olen miettinyt sitä, miten elämäni on vuodessa muuttunut, aloin miettimään laittaisinko blogin tauolle.

Mähän aloitin mun blogin jo kauan ennen tätä "urheilublogi-boomia." Tää ei oo siis mikään nuorukainen. 2011 18-vuotias Mokkis/Roosa tätä alkoi rustata, sillä vanha blogini eemoyl (enjoy every moment of your life) alkoi täyttyä treenijutuista. Blogaamisen aloitin 2011 alkuvuodesta. Hih! :)

Nyt jotenkin tökkii. Alkuunhan mä hain vertaistukea blogista ja musta se on ihan oikea tapa! En ymmärrä miksi ihmiset mollaa, jos joku tekee laihdutusblogin ja haluaa tukea. Kaikilla ei ole sitä kelle soittaa ja itkeä että tekee mieli suklaata! Miksei saisi tehdä blogia, missä saa vertaistukea?! Rohkeasti siis vaan. :) Se on sun blogi, etkä sä pakota ketään sitä lukemaan!

Nykyään mun on tosi vaikee kirjottaa blogia. Toki jotain mielipidekirjoituksia ja hypetyksiä, että menipä treeni hyvin. Mutta emmä jaksa kuvata ruokiani ja treenejäni.. se on niin..arkipäivää mulle! Siinä ei oo mitään erikoista enkä mä jaksa. Sitäpaitsi en osaisi keskittyä treeniin jos joku nappaisi kuvia! Ei se vaa oo mun homma. Kun treenataan niin keskittyminen on 110%.

Lisäksi mitä pidemmälle oon edennyt punttisaleilussa ja tässä elämäntavassa, on siitä tullut enemmän ja enemmän arkea. Ei edes tee mieli hypettää, ellei tuu vaikka joku uus treeniohejlma. Ja nykyään oon vähän löysempi siinäkin, että joskus voin syödä jotain pientä mikä ei kuulu mun ohjelmaan kokematta siitä morkkista. Tästä on vihdoin tulossa elämäntapa ja oonkohan löytämässä kultaisen keskitien?!

Haaveita on ja ne jotka mut tuntee niin saattaa arvatakkin mistä mä haaveilen. Mutta mulla ei oo kiire. Se, kirjotanko matkastani jos lavoille ikinä menen niin en osaa sanoa. Jos on fiilistä, niin kirjoitan.

Jotenkin tuntuu, että nykyään haluan vain panostaa kavereihin. Se oli mun uudenvuodenlupaus ja tää "fitnessfitness FITNESS ON ELÄMÄNI!!" Alkaa tympiä. ja ei, ei mulla motivaation puutetta ole ja unelmat eivät ole yhtään sumentuneet. Kaipaan vaan kavereita ja jotain muutakin ajateltavaa kun seuraava treeni tai se että hitsi kun pitäis blogiakin ehtiä kirjoittaa!

Mä myönnän, että oon laiminlyöny kavereita ja en aio tehdä sitä jatkossa. Julkinen anteeksipyyntöni siis kaikille kavereille. Te jotka ootte edelleen mun rinnalla, olette ihan huippuja. Mikään ei korvaa teitä! <3 ja kyllä, te menette aina mun treenailujen ja ruokavalion edelle. (Silti mä teen ne  4 salitreeniä viikossa, ihankun joku käy siellä pianotunnilla, mutta emmä enää jaksa teille niin reeneistä höpöttää, niinkun ette tekään siitä että opitte soittamaan uuden biisin.) Mikään ei tuota mulle niin hyvää mielihyvää kun olla ja nauraa kavereiden kanssa!

Mutta niin.. tämä alkaa olla elämäntapa ja vihdoin tuntuu, että elämä ensin ja treenit sitten eikä toistepäin ja niinhän sen pitääkin mennä!

Toivottavasti ymmärrätte miksi haluan taukoa pitää.. kyllä mä uskon, että palaan vielä! Se miten pitkä tauko on, sitä en valitettavasti uskalla mennä sanomaan.. voi olla, että kirjoitan Australian reissusta omaa blogia ja voin tänne jakaa linkin, jos kiinnostaa! :)

Myös mun facebook-sivu saattaa päivittyä, vaikka jos on ollut se superhyvä treeni. ;)

ps. pakko hypettää viimeisen kerran; tänään pidin tosi lyhyitä farkkushortseja.. koska näillä jaloilla jo kehtaa!!!

Rakkaudella;

Roosa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti