tiistai 7. toukokuuta 2013

Kiireellisiä vapaapäiviä ja 500g karkkia

Moikka!

Eikö ookkin ihan uskomatonta, että oon ollu nyt 3 päivää vapailla ja oon väsyneempi kuin aikoihin? Noh, kai se on melko yleistä!

Syitä on muutama: ihanat kelit, rankat treenit ja koirani, joka oli täällä nyt pari päivää. Lisäksi huomenna on arviointikeskustelu ja sit mun pitäis valmistua merkonomiksi. On sit hienoo olla parturi-kampaaja ja merkonomi...mitähän seuraavaksi? ;)

astetta vanhempi treenikuva!

Treenit on tosiaan kyllä kulkenut hyvin! Painot nousee hitaasti mutta varmasti ja joissain liikkeissä taas olen laskenut painoja ja keskittynyt saamaan kunnon tuntumaa. Näin pyrin saamaan vielä vaihtelevuutta treeniin, vaikka samalla ohjelmalla menenkin. Ja ai että, kyllä lihaksissa tuntuu!

Tämä neiti on siis mua valvottanut nyt muutaman päivän! 7.30 aina ylös ja kokopäivän pitäis tehä jotain, tai alkaa neiti vinkumaan.. Miksei se oo äitin luona tollanen, vaan armoton sohvaperuna? Nyt kun sen kotiin vein, meni heti nukkumaan ja varmasti nukkuu viikon.. mä voisin tehdä ihan samoin. Mutta on se vaan ihana ja saa riehumisensa anteeksi. ;)

Ainiin! Lisäksi sain ilouutisia, että pääsen Australiaan 3-18.7.2013! Ihan sairaan siistiä! Ajattelinkin, että ehkäpä olisi välikiristelyjen aika ja laittelin siitä Matille ehdotusta. :) Saakin nähdä jäikö mun vapaasyöntipäivät lyhyeen (3 kertaan.) Se ei toisaalta haittaisi!

Ylihuomenna tää neiti taas mässyttää ja ostinkin tosiaan 500g karkkia + mulla on 6 keksiä, mitä hamstrasin äitiltä. Aijai syön kyllä aina niin silmillä herkkuja ostaessani ja en vedä ees puolia. Sitten ne on kaapissa, mutta eipä niitä tee edes mieli. Olen siis varmaan vihdoin muuttumassa herkkujen suhteen, jee!

Kiristelyissä tulisi kyllä ehkä hieman ikävä överiannoksia, tosin mulla on edelleen vähän ristiriitaiset fiilarit niitä kohtaan..

Päivän isoin ateria joka sisälsi ketsuppia! Mulla on ollu hirvee himo ketsuppiin ja vihdoin sitä ostin.. nam!!
Mutta näihin tunnelmiin ja sekavaan tekstiin on hyvä päättää.. vai?! :D Oon niin puhki, että ajattelin vetästä iltarahkat naamaan ja suoraa nukkumaan. Jaksaa sitten herätä aamulla salille rääkkäämään jalkoja ja peppua.. Aussikunto, täältä tullaan! ;)




8 kommenttia:

  1. Onnittelut valmistumisen johdosta! Itekin laitoin vihdoin kandin paperit hakuun. Josko ne sieltä tulis parin viikon sisällä ;)

    Koirat on kyllä ihania, vaikka niissä onkin oma riesansa. Toi aamuherääminen ja päivittäinen vinkuminen on täälläkin jokapäiväistä arkea. Hih <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja toivotaan parasta, pidän peukkuja! ;)

      Ja joo.. on ne niin ihanan kamalia rakkauksia.. haha! <3

      Poista
  2. Hei ihanaa toi Aussireissu! Minne päin sinne menet? :) Voivoi, itselläni jäi kyllä kaipuu Down underiin, ja takuuvarmasti sinne vielä joku päivä palaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meen Greenslopesiin, sillä siellä on mun siskolla vuokrakämppä, mut kierrellään kyllä paljon lähimaastoja! :) Se on varmasti superhieno maa!

      Poista
  3. miks ausseihin??? kui huikeeta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isosisko on siellä ½v nii meen sisarusten ja iskän kanssa moikkaamaan! :) Cant wait!

      Poista
  4. Jee, tervetuloa sisko! <3 Saat sit laittaa mut kesäkuntoon Suomea varten! ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitos sisko! <3 Haha sähän oot tiukemmassa kunnossa kun minä!!

    VastaaPoista