perjantai 3. toukokuuta 2013

Herkkuperskun pelastukset!

Kuten vanhat blogini lukijat sekä mun kaverit tietävät, oon mä melkosen perso herkuille. Mä rakastan niitä ja faktahan on se jos ne ei lihottais, suklaalevy ois paras iltsikka! ;)

Haha, no ei ehkä jokailta, mutta joskus!

Mut niin, on mullakin heikkoja hetkiä. "Pakko saaa jotain makeaa!!"- fiiliksiä ei vaan voi välttää!
Ja vaikka mulla on tarkka ruokvalio, niin pieniä repsahduksia mulle sattuu silloin tällöin (SORI MATTI!!) mutta emmä halua niistä kaunaa kantaa, sillä en ole kisadieetillä yms, joten miksi velloa nälässä ja tajuttomissa mielihaluissa että melkein itkettää, kun ei maailma vähän joskus ylikaloreilla vetelyyn kaadu?


Miten mä sitten toimin? Otan suklaata kaapista? Ehen! Mulla on pari ässää hihassa ja ajattelin jakaa ne nyt teille!

Nyt tulee jauheita sun muita, mitä mä yleensä sekotan maitorahkaan. Miksi maitorahkaan? Se on proteiinipitoista ja täyttää yllättävän hyvin! Varsinkaan jos prodea ei käytä paljoa, se tuo nopeasti äklön olon! (muistan kun vedin ekan kerran kunnollisen proteiinipatukan.. puolivälissä meinasi laatta lentää, nam! ;)



Sportlifen whey+ ! Tätä kun laittaa rahkaan saa vanilijarahkaa, banaanikananmunalettuihin niin saa vanilijabanaanilettuja (super nannaa!) ja lisäksi jos aamulla haluaa helppoo ja makeeta niin eiku vaan puuron sekaan. Ihan super hyvää ja oon aika kauan käyttänyt makeenhimoon! :)

Steviaa! Tää on puuteria ja oon ostanut tän Ekolosta! Riittää tosi pieni määrä ja sekottuu hyvin. :) Kaloriton sokeri. Tätä läträän joskus maitorahan+marjojen kanssa ja sit esim prodelättyihin (banaani+muna)! Banaani tuo hyvin makeutta prodelättyihin, joten tätä lisää vaan troo herkkusuut! ;)

Siinä oikeestaan mun ihmepulverit! Sen mä sanon et ainakaan fastin caramel pudding ei viehätä mua yhtään..yäk. :( Minttusuklaata ois kyl kiva kokeilla..tai valkosuklaa..mmh ;)

Mitäs muuta mä vedän makeanhimoon? No sanomattakin selvää että Pepsi maxia! Sen kaverin suhteen oon litrahuuli ja vaikka 1.5l ei tuota mulle minkäänlaista ongelmaa. Parasta pepsi max on kuitenkin jääkylmänä tölkeistä.. ah!

rakkautta vain!
Lisäski jos oikein makeanhimo yllättää ja ei edes rahka whey+:lla auta, niin on aika turvautua prodepatukoihin! Niissäkin voi valita viisaasti! Vähän hiilaria ja paljon prodea! Esim jenkkipatukka supreme on ihan huippu mahtava merkki ja esmes body action myy sitä! Viimeks koitin jotain vähän mars-patukan tyylistä oh yuuus. <3 Se jopa selätti mun vanhan lempparin eli pipariprodepatukan! (tai sit söin itseni niistä vaan ulos..ihan hyvä vaan, aika karkkipatukka)

i dont love u, like i loved yesterdayy
Noniin ja kuvateksteistä päätellen tämän punttipirkon ois aika painuu pehkuihin, mahassa vähän ylimäärästä rahkaa ja whey+:saa.. HUPS!

Kuten huomaatte, kukaan ei oo täydellinen kone, vaan kaikki meistä on ihmisiä ja sitäpaitsi; himot ne on hiirelläkin hahaah!

<3llä; wnb läski. ;)

10 kommenttia:

  1. Pepsimax kylmänä tölkistä on ihan parasta! :-D

    VastaaPoista
  2. Oi, toi Stevia-jauhe kuulostaa mahtavalta tuotteelta! :) Pitääpä etsiä käsiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen lämmöllä. :) Sopii myös esim kaakaoteen sekaan, tulee kun sukleejuomaa. ;)

      Poista
  3. Sokeri kyllä koukuttaa, tiedän sen valitettavasti liian hyvin. :) Pakko välillä vaan irtaantua siitä useiksi viikoiksi, niin johan helpottaa. Prodejauheet kyllä toimii hyvin aika monessa. Täytyisi vaan sitä mielikuvitusta käyttää ja erityisesti makean himon kourissa viitsiä valmistaa jotain -kuten mmaustettu rahka tai banaaniletut. Ja pepsimax on jo klassikko, toimii hyvin makeanhimoon. :)

    Käyhän tutustumassa myös minun blogiini http://kaunisaja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se tekee. :s Ite elän nykyään tosi puhtaasti ja olin kauan ilman sokeriakin, mut kyllä sitä silti teki mieli..tosin ehkä enemmän sosiaalisista syistä. :)

      Mmm voisihan noita banaanilettuja tehdä varalle valmiiksi? Ainakin olen kuullut, että ihan hyviä kylmänäkin!

      Minäpä käyn kurkkimassa!

      Poista
  4. Moi,
    Kiitos mielenkiintoisesta blogista. Löysin vast'ikään tänne ja luen varmasti jatkossakin. Herkkuista tuli mieleen, että mikä siinä pepsi maxissa on kun tuntuu siltä et suunnilleen joka toinen treenaava nainen vois juoda sitä litratolkulla päivässä myös minä? Itse oon yrittänyt vähentää sen litkimistä, mut se on koukuttavaa varsinkin kun yrittää olla syömättä mitään muuta epäterveellistä. Mitä mieltä itse olet runsaasta pepsi maxin litkimisestä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)

      Hmm onhan se hyvä makeanhimontaltuttaja, mutta itsellä ainakin kerää ilkeästi ilmaa vatsaan sen litkiminen, lisäksi eipä ne makeutusaineet suurissamäärin hyvää tee.. Mutta mielummin pepsi max kuin vaikka suklaamättö, se on mun mielipide. :)

      Poista
  5. mullaki toi pepsi max on niiku must! Sillä pystyn selättämään kaiken kiusauksen

    VastaaPoista