tiistai 2. huhtikuuta 2013

Rakkaudesta rautaan

Mulla on nyt pari päivää ollu todella ristiriitaset fiilarit!

En tiiä johtuuko se siitä, että mun lihas on oikeesti nyt alkanu kasvamaan niin, että huomaan sen itsekin vai siitä, että syön jotenkin niin julmetusti.

Mitenkä niin jalat tulee vähä jäljessä kehityksessä.. ;D

Lisäksi kommentit tyyliin; "no kyllä susta huomaa et käyt punttisalilla" tai "Jos käyn salilla, tuleeko musta yhtä lihaksikas kun susta" on saanut mut pohtimaan, että olenko mä muka jo niin lihaksikas?

Tykkään lihaksikkaista naisista, jotka on timmejä ja löytyy vähän muskelia, mutta pitää olla naiselliset muodot. Oonko mä kadottamassa ne? Onko musta tulossa hulk?

Lisäksi mulla on hirveen ISO olo! Siis lihaksikas, mutta myös iso.. kuin kaappi tai joku pullee punttipirkko fitnessmimmin sijaan, hahaah!! Kumpaakaan en siis tällä hetkellä ole, mutta laitoin tahallaan noin selkeät vertauskuvat.



Mutta pattitilanne on seuraava; tottakai lihakset saa helposti pois, mutta mä kun niiin tykkään pumpata sitä rautaa henki hieverissä ja haastaa itteni joka ikinen kerta.

Mä en tiiä yhtään niin ihanaa lajia kun punttisali. Se on oikeesti vieny mun sydämen ihan kokonaan. Vielä nyt on ollu parina päivänä kaveri jeesaamassa niin oon pässyt vielä uudelle levelille ja mun rakkaus punttista kohtaan vaan kasvaa ja kasvaa eikä loppua näy!

Iltasin mua saattaa ahistaa (lähinnä hartiat on melko leveet jo tällä mimmillä. Peppu sais kyllä kasvaa ja etureisilihaksetkin on jees ;) mutta hetikun pääsen puntille, pääsen ns. pelkoon kyseistä ahistusta. Eikö ookki tosi jännä!

Tänään puntilla mä sen kyllä taas oivalsin; mä rakastan mun harrastusta ja teen sitä oikeesti sen takia minkä fiiliksen se tuottaa mulle. Ulkonäkövaativuus mulla siis kokoajan vain pienenee ja pienenee. Mutta emmä silti mikään HULK halua olla. Tai maskuliininen!

Mutta nyt kun esim kattoo näitä kuvia, niin ei mulla oo mitään hätää! Mun pääkoppa tekee siis taas vaan kepposiaan mulle.. tosi kiva homma hei!



Patti tilanne, onko se kellekkään muulle tuttu? Mä kyllä uskon, että tää menee ohi. Nyt siis vaan vähän pitää keskittyä ittensä psyykkaamiseen ja sitäkautta turha stressi poikkeen. :)

Ps. Kiitos Monnalle kenen kansa juttelin fabossa asiasta. On huippua olla semmonen sielunsisko joka tietää täysin fiilarit!! :) Oot kultaa nainen! <3 Kiitos myös muutamalle muulle, jotka on kuunnellu mun tilitystä tästä asiasta. Oon saanu teiltä mahtavaa tsemii jatkaa. Kiitoskiitoskiitos!

Nyt mä alan syömään ja meen shoppailemaan. Ajatukset siis täysin pois kaikesta arjesta, niin eiköhän se siitä! ;)

Vaikeuksien kautta voittoon!

Ihanaa aurinkoista lopputiistaita kaikille!:)

11 kommenttia:

  1. Hihii! ;) Niinpä!! Näitä samoja fiiliksiä tosiaan itsekin oon käynyt tässä lähiaikoina läpi. I know your feeling sister! ;) <3

    VastaaPoista
  2. Sit oot just upee, kuten tiedätkin <3 Omat silmät tekee tepposia näissä hommissa suuntaan ja toiseen: yksi päivä näyttää siltä ettei sitä kehitystä oo tapahtunut sitten ollenkaan, ja jo seuraavana näkee itsensä kaappina :) Koitetaan pitää päämme kasassa ja onneksi on aina nää valokuvat, joita voi tutkailla mikäli epäusko iskee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ihana Anna! <3

      Ja joo, tuo on kyllä totta että jokapäivä meinaa olla vähän erimieltä.. raivostuttavaa!! :D Mut jep, onneks on luotu kamerat ja sitäkautta kuvat missä seisoo totuus!;)

      Poista
  3. Sä oot kaunis <3

    Tuttua juttua puhut. Mä oon pikkuhiljaa ruvennut siirtämään katseeni peilistä ja vaa'asta ja ylipäätänsä kehonmuokkauksesta pois kohti nostettuja rautoja ja onnistumisia salin puolella. Millään muulla ei oo väliä kuin sillä, että kehitystä tulee - jos se näkyy ulospäinkin, niin bueno! ;) On aika vapauttavaa luopua ulkonäöllisistä tavoitteista ja jotenkin koen, että se auttaa syömään ja treenaamaan entistä paremmin ja kovempaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Oii ihana et oot noin hyvin päässyt eroon peilistä ja vaa'asta ja keskityt vaan noin tehokkaasti raudan nostoon! Toivottavasti itekkin löytäisin ton balanssin! :)

      Poista
  4. Hei mulla on välillä vähän samoja ajatuksia, vaikka en todellakaan ole vielä kovinkaan lihaksikas. Kai mun kohalla se isolta tuntuminen tulee siitä, kun on tuota ylimääräistä vielä niiden lihaksien päällä.
    Ja mun mielestä naiset näyttää niin erilaisilta lihaksikkaina. Toiset näyttää isoilta ja toiset siroilta, mutta lihaksikkailta. Mä haluaisin näyttää sirolta ja lihaksikkaalta, mutta mietityttää onko mulla oikeanlaiset geenit siihen, tai saanko pidettyä mun rasvaprosentin niin alhasena, että en näytä miltään Hulkilta.
    Haha ihme selitystä taas, mutta ehkä tajusit pointin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa etten ole ajatuksien kanssa yksin. :)

      Ja mitä nyt sun kuvia kattoo, nii eipä sulla siinä paljoa päällä ole, nestettä varmasti on, mutta sitä kuuluukin olla!

      ja jep, kehonrakenne määrittää aika paljon ootko lihaksikas ja iso vai lihaksikas ja siro. Mulla on sama, että oon aika jykevärakenteinen, niin vaikka olisin esim laihaläski, olisin silti melko jykevä, ainakin rintakehästä (ja en meinaa tällä nyt tissejä hahaha!!)

      Tajusin todellakin sun pointin, mutta älä huoli, oot vielä kaukana hulkista! ;)

      Tsemit reeneihin sinne!:)

      Poista
  5. Mulla sama juttu =D Ja sä et ees näytä liian lihaksikkaalta, mut kuka näyttäysikään liikaa..? Siihen vaatii niin paljon työtä ja aikaa. :) Mäkin joskus kuullu ihmeellistä kommenttia tästä salista. Niiku mun uudessa postauksesta lukeekin jotain siitä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisää sielunsiskoja! Mahtavaa! :)

      Ja kiva etten näytä. Et näytä sinäkään.

      Luin muuten kyllä ton sun uuden postauksen kun se tuli ja piti sanoa että sulla on UPEE kroppa! Just semmonen lihaksikas,timmi ja naisellinen!! :)

      Poista
  6. Ihanaa, että näitä ajatuksia on muillakin <3 Se on jännää, miten paljon muiden kommentit omasta kropasta edelleen vaikuttaa siihen, mitä itsestään ajattelee. Pitäis vaan olla tyytyväinen itseensä juuri sellasena kuin on ja harrastaa niitä asioita, joista oikeasti nauttii! Tsemppiä treeneihin! :)

    Itsekin hurahdin tähän treeniblogien maailmaan, saa käydä kurkkaamassa ;)

    palanenonnea.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisää sielunsiskoja! Jee, tervetuloa "hulk kriisi"-kerhoon siispä. ;)

      Ja mitä käväsin sun blogia kurkkailemassa niin et säkään vielä ole lähelläkään hulk. Ei siis mitään hätää ja treeni-iloa sinnekkin!:)

      Poista