maanantai 15. huhtikuuta 2013

Matin 3. näkeminen Tampereella

Moikka kaikki!

Pahottelut etten ole ehtinyt rustailla blogiin.. lupasin jopa facebookin puolella, että saatte "päiväni kuvina"-postauksen, mutta arvatkaa vaan toimiiko kännykkä ja tietokone enään yhetisymmärryksessä..no eipä tietenkään..huoh! No mutta, asiaan!

Tänään heräilin tuttuun tapaan klo 7 melko levollisin mielin, mut kun sain aamupuuron massuun heitti pakki sekasin ja sain todeta sen taas, että kyllä muuten jännittää! Mua kyllä huvittaa mun jännittäminen, sillä melkein kaiken tehnyt piirun tarkasti, kuullut muilta palautetta että oon kasvanu/kehittyny ja treenit mennyt tosi hyvin. Silti pelotti että onko sitä tulosta oikeesti tullut! Lisäksi mun kroppa on vihdoin kunnolla palautunut tiettyjen vaivojen suhteen ja mulla on nyt 1.5kiloo nestettä kropassa.. kumipallona siis Matin luoksen vyöryin.. hahhah! ;D

oven takana oli kiva tärrätä!


Eväät laukkuun, nassu kuntoon ja kohti Tamperetta! Tampereella suoraan Matille! Olin iha sanonko mitkä housuissa ja vapisin vaan, haha! Sanoin siitä Matillekkin ja hetki sitten jutskailtiin ennenkuin katottiin kunto. Ei muutakun alusvaatteisilleen ja tuomioviivalle seisomaan. Edestä,sivulta,takaa,sivulta ja vielä edestä. No mikä se tuomio oli?! Tullut taas lisää lihhoo, muttei selkeestikkään rasvaa. Matti on sen verta ammattilainen, että osasi nähdä nestepöhön alta terveen ja kiinteen näkösen kropan. JEE, MAHTAVAA!:)

Olin jo palautteeseen tyytyväinen, mutta sitten tuli toinen ilouutinen; vapaasyöntipäivä 2 viikon välein! Sitähän mä odotin ja halusin ja nyt sen sain! Toisena vaihtoehtona olisi ollut, että saan syödä jos menoja tulee (synttäreitä,syömään toverien kanssa harvoin yms) mutta tiedän että mulla toimii paremmin tuo 2vko välein. :) Ensimäisen vaparin pidän nyt tulevana lauantaina! Aion syödä itteni ähkyyn kunnon ruualla (perunamuussi+lihapullaähky ja ne ruohomunat kera mahtavan seuran, täältä tullaan!!)

Ne odottaa kaapissa.. ;)


On muuten hassua, kun Matin kanssa sovittiin vapaasyöntipäivistä niin herkkuhimo pieneni heti.. johtuiskohan siitä, että se ei oo enään kiellettyä? Mutta hyvä näin. :)

Puhuttiin tietty myös treeneistä. Liha tosiaan tarttuu muhun hyvin. Mutta on siihen yksi syykin. Treenikaveri. Henri. Henri on iha mahtava herra hulkki, jolta oon saanut paljon neuvoja ja tsemppiä reeneissä. Varmistaja ja "jaksaa jaksaa"-tyyppi vaan tuo lisää treeniboostia. Tästä mainitsin Matille ja oli ilonen, että oon saanu treenitoverin ja vielä miehen. Kuullemma miehet pistää meidät naiset vaa treenaa kovempaa, vaikka varmasti nainen naiselle on kanssa hyvä treenitoveri. Mut oon samaa mieltä Matin kaa ainakin omalla kohdalla! Pistää ns. "vihaseks" kun teen ihan tosissani jotain liikettä ja toinen käyttää kyseisiä painoja lämmittelyyn.. hahhaa kuinka ihanan nöyryyttävää!!!:D Myöskin kun on mies varmistamassa, mulla on täysluotto, etten jää mihkään alle!
Oon aina ollu kova tyttö uhkimaan salilla, mut pakko myöntää et oon päässy to the nex level siinäkin hommassa. Mun raudanpelko (pelkää että jää esim. jalkaprässissä painojen alle) on vähentynyt huomattavasti ja saan oikeesti tehtyä tiukkoja settejä! Kiitän siis jälleen sua Hulkkero, kuitenki tätä luet. ;)

Rentoa jalkajumppaa w/ Henri viime viikolla. ;)


Tosi hyvä maku jäi siis Tampereelta suuhun, sillä palautteiden lisäksi näin myös paria ihanaa frendiä! Kyllä taas naurua riitti ja toivottavasti nähdään taas 5 vkon päästä! :)

Vapaasyöntipäivät on muuten jo päätetty oikeastaan 5 viikon päähän ja sittenhän kutsuukin Tampere taas uudelleen. Ja haluan taas antaa positiivisen yllätyksen, niin Matille kun itsellenikin.

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!:)

4 kommenttia:

  1. Voi vitsit että mä oon ilonen siitä että löysin sun blogin! Bongasin sut eilen Nyyssölän kommenttiboksista, ja loppuilta menikin sitten noita vanhoja postauksia lukiessa ja fiilistellessä. Mietin aluksi (yhtäkään postausta lukematta), että tällaisia "fat to fit" -blogeja on aivan liikaa ja etten luultavasti voi samastua tähänkään, mutta onnekseni olin täysin väärässä. Et olekaan millään tavalla tuoreen painonpudotuksen vuoksi "ylpistynyt" (tyyliin "aion olla puolen vuoden päästä bikini fitneksen Suomenmestari, bitches!") tai hengaile muutenkaan pissa päässä ympäriinsä, vaan oletkin erittäin fiksun ja sympaattisen oloinen naapurintyttö joka on nähnyt ihan hemmetisti töitä upean kroppansa eteen. Samalla annat kasvot myös niille vaikeammille asioille kuten sille, kuinka hankalaa sen ikuisen laihduttamisen lopetus lopulta voikaan olla, tai kuinka kauhealta ja raskaalta plussakaloreilla elely ja nesteen kertyminen kroppaan voikaan välillä tuntua. Vanhana syömishäiriöisenä komppailen näitä juttuja ihan täysin. Toisille tämä fitness-villitys toimii varmasti uutena porttina SHn maailmaan, itse ainakin haluan vain elää terveellisesti, voida hyvin ja myös näyttää siltä. Mielestäni puhut näiden asioiden puolesta hyvin, joka tärkeytensä lisäksi myös varmasti inspiroi ja kannustaa nuorempiakin lukijoita terveisiin elintapoihin. :)

    Keep up the good work, sait juuri uuden vakkarilukijan!

    (Tästä tuli nyt varmasti tosi sekava kommentti, koska oon tällä hetkellä kuumeessa ja hirveissä punttisnitkuissa kotona... Toivottavasti ymmärrät! :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista. Pistit tän naisen aika sanattomaksi! :')

      Mä osaan samaistua tohon fiilikseen, kuinka ärsyttävää on, kun ihmiset laihtuu ja pissa nousee päähän.. miksi, voi miksi? Ei se tee ihmisestä sen parempaa kuin ennenkään..tai tietyiltäosin tekee, mutta toiv. ymmärsit pointtini.

      Toki alkuun oli hienoa saada nopeasti tuloksia (varsinkin laihduttaessa) ja olla super ylpeä. Ja pitääkin olla ylpeä, mutta jalkojen on pysyttävä maassa.

      Nykyäänkin iloiten tuloksistani, mutta ne on sivutuotteena juurikin terveellisestä elämästä ja lempiharrastuksesta: salista.

      Mahtavaa kyllä, että pystyt samaistumaan ja itsekin osaat vetää hommaa järkevästi eteenpäin, etkä kätke uutta SHta tämän "muotivillityksen" taakse.

      Tervetuloa lueskelemaan ja jaa ihmeessä lisää mietteitä tänne jos siltä tuntuu. :)

      Mukavaa kevättä sinne. Paranehan pian ja älä huoli, sun kommentti oli selvempi kun tää mun vastaus. ;)

      Poista
  2. SInulla kun on luva 2 viikon välein herkkupäivä, niin saatko syödä silloin koko päivän aikana mitä vaaaiiin haluat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, mutta järkeä käyttäen ja kohtuuden säilyttäen :) silti aion huolehtia joka aterialla hiilarit, ,prodet, rasvat sekä syödä 3h välein :) la mulla on vapaasyöntipvä niin voin tehdä siitä vaikka postauksen! :)

      Poista