torstai 18. huhtikuuta 2013

Kurvi Kim täällä hei!

Kuten aiemmassa postauksessa jo mainitsin, joku flunssaviruspöpö on ottanut otteen tästä naisesta. Onneksi tosiaan on kevyt viikko, mutta kyllä tää 2 pv liikkumattomuus alkaa tosiaan rassata. Päätä särkee ja puuduttaa.

Eilisen olin hieman aktiivisempi ja kävin jopa kaverilla (jolla on sama tauti) katsomassa telkkaria.. itellä kun on TV mutta se on vaan koristeena.. heh!

Tänään oonkin vain käynyt kaupassa. Muuten nukkunut ja laittanut kellon aina herättämään milloin noustaan syömään!! Osaatte varmaan kuvitella, miten tää kerää nestettä.. :D Vielä en oo vaa'alla käynyt, mutta veikkaan normaalitilaan 2-3kiloa nestettä, kun on nää pirun naistenvaivatkin. IHANAA! Onhan se kyllä niinkin että nyt on kurveja semmosissa paikoissa missä ei yleensä.. ;) Haha jopa mun rintsikat kinnaa. Ajatelkaa siis siitä mikä on nesteen määrä mun kropassa atm.. Onhan tissit tosi kivat, mut mulla on ikävä mun litteetä massua!

Huomenna ois parempi olla terve kun kutsuu Kuopio. Oon oottanu kyseistä reissua jo pitkälti yli viikon ja kyllä mä muserrun vähän jos sinne en pääse!

Vkl ajattelin kasailla  teille postauksen, missä vertaan "hömppälehteä" ja "ammattilais/harrastajalehteä" keskenään. Harrastajalehdeksi olen valinnut joi Bodaus-lehden, mutta nyt saa suositella kivaa "hömppälehteä" Mistä haluutte kuulla arvion? Fit, Kauneus&terveys, Me naiset sport, KG vai Hyvä terveys? Nyt saatte vaikuttaa halutessanne! Huomenna luen lehdet bussimatkalla. :)


Ihanaa muuten, miten paljon edellinen postaus herätti keskustelua ja tulitte kertomaan omista kokemuksistanne! Mäkin nyt oon astetta viisaampi teidän avulla. Hienoa ja iso kiitos teille naiset! <3

Onko teillä muuten jotain postausideoita, mistä ois kiva, että joku nostaa kissan pöydälle aiheesa?

Joku muuten kyseli, miten vietän vapaasyöntipäivääni lauantaina ja nyt pelaan varmanpäälle ja pokkarilla otan kuvat kyseisen päivän ruuista ja laittelen ne sitten tänne. :)

Mukavaa loppu viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Hoi!

    Rupesin nyt vihdoin itsekkin treeniaiheista-blogia pitämään :)
    Hyvä blogi sulla, rupesin seuraamaan! Kivaa kun löytyy muitakin, joita kiinnostaa saleilu ja terveelliset elämäntavat!

    -Ansku
    (anskuthepikkumyy instagramista)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, mäkin kyllä alan seurailemaan sun blogia! :)

      Poista
  2. Heitin sulle haasteen! Ohjeet ja kysymykset löytyvät blogistani ;)

    VastaaPoista