lauantai 5. tammikuuta 2013

Huomenna heilutetaan pyllyä 55 minuuttia!

Voi kun omaperänen otsikko multa kerrankin, vai? No ei, ei se oikeestaan ole, mutta ei se mitään. Hämmentävä se ehkä hieman on.. ?

Huomenna on jokatapauksessa luvassa Zumbaa 55' minuuttia. Jenni tuuraa, joten tottakai mun pitää nyt mennä kokemaan Jennin zumba! (Tästä voi päätellä seuraavaa; voi kyllä mun aerobinenkielto on loppunut ja samoin ryhmiskielto. Saliohjelma on lopussa ja päätin nyt tehdä omaa ohjelmaa, ennenkuin nään Veskua tämän kuun loppupuolella. Joskus on vapauttavaa tehdä vaan mitä huvittaa!)

Zumban jälkeen olisi luvassa core 30 minsaa ja sitten kaupan kautta kotiin lepäämään ja tekemään ruokaa.

Illemmasta mulla on vielä luvassa pumppi, jonka jälkeen aion hyväksikäyttää Kuntoportin saunaa ja sitten eikun kaverille chillaamaan. Kivakiva!

Tänään mulla on ollut illasta ihan hirvee mökötys ja ois tehny mieli vaan karkkia. Ja lettuja. Ja haleja. Mutta tyydyin satsumaan sekä ruisleipään kaikilla herkuilla. Pian suunnittelen nukkumaan menoa, tai no, piti mennä nukkumaan jo 10 minuuttia sitten.

Olin tosiaan kipeenä tässä hetken ja mun ruokahalu on jättänyt mut (paitsi iltasin..) Pelkään että lopullisesti nyt näin. Mutta eiköhän se tuu takasin kun pääsee treenin makuun? Toivottavasti se palaa, sillä kyllähä kroppa nyt ruokaa tarvii, varsinkin jos niitä lihaksia mieli tekevi kasvattaa.

Onneksi eilen olo oli ok ja kävin kampaajalla. Ja ehkä vähän shoppaamassa. Tänäänkin kävin shoppaamassa. Huh ei ihme että väsyttää! Laitan nyt kuvaa mun uudesta tukasta ja vaatteista. Mitä ootte mieltä?





Mä oon ainaki ihan rakastunut mun uusiin hiuksiin ja samoin mun uusiin vaatteisiin. Ekassa kuvassa oleva pitsipaita on niin supersöpö ja haluun kyllä laittaa joskus siitä kunnon kuvaa tänne.

En kyllä malta odottaa, että pääsen huomenna taas liikkumaan. Tää liikkumattomuus ajaa mut hulluuteen.

Haluttaisiko teitä muuten joku syvällisempi postaus? Olen taass miettinyt pari päivää ankarasti sitä, mitä on tämä ihmisen itsekriittisyys ja onko se loppupeleissä hyvä vai paha asia. Mikä on liikaa, mikä sopivasti ja mikä liian vähän

Ps. Kuntoporttiarvonnan voittajan julkaisen ensiviikolla!

Pps. tervetuloa lämpimästi uudet lukijat. :) <3 Pitänee pistää arvontaa pystyyn kun 150 on täynnä!

10 kommenttia:

  1. Luin pitkästä aikaa sun blogia, hyviä juttuja :) tuolla aikaisemmassa postauksessa mainitsit, että yrität totutella, että se ei oo koskaan hyvä. HÖPPÄNÄ! Ite pitää vaan päättää millon se on hyvä :) Musta on siistiä, että voin vetää jädeä sillon kun huvittaa ja rentoilla vaikka pari viikkoa treeneistä ja seuraavassa hetkessä olla showlavalla pienissä kuteissa ihmisten edessä. Ei sillä, että mulla ois siihen kroppaa, mutta mulla on pokkaa! :D Muista rakastaa itseäsi :) Olet upea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuuli; kiitos taas viisaista sanoistasi. <3 Muistan tänään miettiä sanojasi kun menen nukkumaan. Ja kyllähän sulla on siihen kroppaa! Ja se on totta, että jos on itsevarma kuin kaatumaton pylväs, on aina valmis showlavoille!;) Suurin tavoitteeni onkin Australiaan olla se järkkymätön pylväs ja juuri Veskulta sain ohjeet siihen miten! Siellä voi viilettää urheiluhipsereissä ja urheilurintsikoissa sitten hymyssä suin ja koko aussit voi tuntea sen huokuvan itsevarmuuden!! Siihen tähdätään ja kun unelmiinsa uskoo, ne yleensä toteutuu. :)

      Poista
  2. "...päätin nyt tehdä omaa ohjelmaa, ennenkuin nään Veskua tämän kuun loppupuolella. Joskus on vapauttavaa tehdä vaan mitä huvittaa!"

    Täällä mennään niin samoilla fiiliksillä! :) Tosin mie nään IE:n, en Veskua ;) Ja huippua, kun tuntee tietävänsä näistä jutuista jo sen verran jotain, että osaa vähän itsekin suunnitella treenejään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi Anna, oot niin mun sielunsisko näissä asioissa! Hihi! <3

      me jos joskus nähtäis ei puheenmsorina loppuis varmaa IKINÄ!

      Se on kyllä mahtia tajuta, kuinka paljon on oppinut tietoja ja ennenkaikkea tuntemaan omaa kroppaansa/jaksamistaan yms!

      Poista
    2. Miusta tuntuu että alkais olla aika korkee aika blogimiitille ;)

      <3!!

      Poista
    3. Totally! Ja siihe vois kutsuu pari muutaki teräsmimmii. Uskon että tiiät, keitä kaikkia meinaan!;)

      <3

      Poista
    4. Jjjep, ja sitten täräytettäs porukalla jollekin salille vetämään sellainen treeni et luulot pois! ;)

      Poista
    5. Totally!! (ja kamerat messii..tietty!?)

      Poista
    6. Tottahan toki, ei tarviis perinteiseen tapaan itselaukaisimen kanssa ainakaan sählätä ;) Ja sitten mentäs vetämään kunnon bodyruokaa johonkin ravintolaan päivän päätteeks :) Hei täähän rupee kuulostamaan jo suunnitelmalta (...ja vaikuttamaan siltä, että sabotoin ihan kunnolla tätä siun kommenttiboksias :DD)!

      Poista
    7. Nojoo kuullostaa kyl iha suunnitelmalta! Ja vaikuttaa myös juurikin tuolta... eipä se mitää hihi! Nyt herää kysymys missä toteutetaa ja millo.. Helsinkii kaikki 26.1 .. ;)

      Poista