keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Eteenpäin Matti "guru" Halosen johdolla!

Heippa kaikki ja terkut täältä sohvanpohjalta. Voi kyllä, oon taas lämmön kourissa! :/

En kuitenkaan jaksa mököttää sillä eilen oli kauan odotettu päivätrippi Tampereelle!

Kaikki meni suunnitelmien mukaan ja 15.30 olinkin wellmaxin liikkeessä ja mun edessä seisoi Matti ja pistettii homma aluille!

Jutskailtiin kauan, 1.5h. Siinä ajassa kerrattii mennyttä, katottiin nykytilanne ja pohdittiin tulevaa.

Olin tosi avoin kaikista mm. ongelmistani, mutta se ei Mattia säikäyttänyt, joka sai mulle tosi levollisen, luottavaisen ja turvallisen olon mikä on kyllä todella tärkeää valmennuksessa!

Käytiin mun kondis tosiaan niin läpi et riisuin alusvaatteiselleni. Oli se aika rankkaa vieraan ihmisen eessä, vielä kun on kauhee nestepöhö päällä, mutta rehellisesti menin vatsa rentona pönöttämään kaikista suunnista Matin arvioitavaksi.

Oli kiva kuulla, ettei mitään tiettyä ongelmakohtaa ole, olen keskivertonaisia paremmassa kunnossa ja mun pohkeet on hyvät, vaikken oo niitä treenannu koskaan (senkin Matti heti huomasi.) Jee!

Mitään laihdutusjuttujakaan ei aloteta, koska en tosiaan mikään ylipainonen ole. Tavotteena olisi, että paino pysyisi about samoissa mitä nyt, eli lihaskasvu ja rasvantirinä menisi käsi kädessä ja sehän passaa! Varmasti kroppakin tykkää, kun paino lopettais ton armottoman heittelyn!

Otin tosiaan Matille vuoden valmennuksen, eli vuoden hän laatii minulle ruokavalio- ja treeniohjelmat. Lisäksi nähdään about 5vko välein, käydään fiilareita ja tsekataan aina tilanne. :)

Seuraavalla viikolla tää lysti alkaa ja nimenomaan lysti. En malta pysyy pöksyissäni kun haluun alottaa jo nyt!!

Mulla kyllä lähtee herkkupäivät poikkeen eli arvatkaa kuka on pian syöny ittensä ulos suklaasta? (tosin kiitos mässäilyn, mun aineenvaihdunta on tykännyt!)

Lauantaina lähden vielä hurjasti bailaamaan ja siitä on tulossa täydellinen pvä sillä se ssältää; salitreenin, keilausta työtovereiden kanssa, hyvää ruokaa ja juomaa sekä sauna ihanan Hannan kanssa ja sitten Jyväskylän yöelämää ja mahdollisimman monta kaveria!

Oon oikeesti niin intoo täynnä ja pitkästä aikaa en jotenkaan stressaa! Ehkäpä sekin on vaikuttanut vatsan toimivuuteen. :) (Se ei oo enään pinkee vaan pehmee! Kuinkahan moni nainen tällästä intoilee..:D Mä ainakin, koska pehkee on parempi ku pinkee pallo!)

AINIIN! Suurin muutos on, että mun pitää vaihtaa salia, sillä Kuntoportin salilla ei oo tarpeeks laaja välinevalikoima. Ehdotelkaa kuntosaleja/liikuntakeskuksia Jyväskylästä, missä on super hyvät salit vapaine painoineen ja laitteineen. :)

Ihanaa keskiviikon jatkoa kaikille!

Loppuun vielä vertailukuvaa.
9.9.2011 vs 14.1.2013. Veikkauksia millanen kondis on 1.6.2013? ;)
 
 

20 kommenttia:

  1. olen sinusta ylpeä <3:osku

    VastaaPoista
  2. Mä käyn Satsilla ja olen ollut hyvin tyytyväinen :) Voin kysellä sieltä onko jotain diiliä jos kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vois kyllä olla hyvä!:) Kysy ihmeessä ja laita mulle vaikka sähkäriä tai vastaavasti facebookissa viestiä! Seuraavaksi viikoksi pitäis jo uus sali löytyä!

      Poista
  3. Hei mahtavaa, matti on paras ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella pätevältä hän vaikutti! Ootko ite Matin valmennuksessa?:)

      Poista
    2. Piti lähtee, mutta mun polviongelma muutti vähän asioita. Muutama kerta jutskattu ja tuttuja on Matin valmennuksessa :) Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;)

      Poista
    3. Okei.. harmi tuo sun polvi!:( Mutta infoo ihmeessä mitä se tuleva tuo tosiaan tullessaan. ;)

      Poista
  4. Gogo on halpa ja hyvä, siellä ei valitettavasti oo vaan ryhmäliikunta tunteja, mut ite en ainakaan niitä tarvii!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ryhmäliikunnoissa en tulekaan käymään, joten ei haittaa!:) Halpa se on ja oon sitä miettinytkin. Se vaan et melko kaukana loppupeleissä autottomalle. Talvisin kun pyörällä en muute varmaa uskalla polkea :D Keskustasta kävelee jonki aikaa sinne, nii mites sit takas vaikka jonku jalkareeni jälkee oijoijoi. (Laiskan puhetta, i know!;)

      Poista
  5. must tuntuu et joskus joudut alkaa mut pt:ks!
    - osku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos joskus sen tutkinnon teen niin tervetuloa asiakkaaksi! ;D

      Poista
  6. Huippuhommalta kuulostaa, täällä yks vähän kadehtii tota valmennusta (; paljonko matilla maksaa tollanen paketti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matille kantsii laitella s-postia jos valmennushommat kiinnostaapi!:) guru.halonen@kolumbus.fi

      Poista
  7. Mä suosittelisin elixiaa! :) kannattaa pistää viestiä ja sopia ilmaisesta tutustumisesta.
    Sats on aika samanlainen ja sieltäkin varmaan saa ilmaisen tutustumiskäynnin. kannattaa käydä katteleen eri paikkoja ja kattoon mikä tuntuu omalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elixiaa on suositeltu mua tänää aiemminkin!

      Pitänee joo iskee s-posteilla eri paikkoja ja alkaa lähtee tutustumaan! :)

      Poista
  8. ite käyn satsilla ja oon ollut ihan suhteellisen tyytyväinen. kyllähän se elixia taitaa vähän monipuolisempi olla, mutta päädyin satsiin ihan sijainnin vuoksi :>

    VastaaPoista