tiistai 31. tammikuuta 2012

Day 31: Virallinen kuukausipäivä!

Tänään on 31.1, eli mun virallinen päätös herkkulakosta alkoi tasan kuukausi sitten. Kesällähän mun lakkoilut loppui kuukauteen, joka tuntuu muuten hirveen lyhyeltä ajalta, mutta nyt se jatkuu vielä 2 kuukautta ja saa luvan jatkuakkin, sillä äiti aloitti kanssa herkkulakon ja pistettiin veto pystyyn. Jos mä häviän, niin teen sille paristi ilmaset leikkaukset ja värjäykset hiuksiin ja jos se häviää, se joutuu maksamaan mulle 50e. Aika reilu ja realistinen diili siis, vai mitä?:)
Äitille kyllä sallittiin herkkupäivä kerran viikkoon, kun taas mä saan mässätä pitsaa kerran viikkoon ja tarvittaessa useemmin, jos töissä ei muuta ruokaa saa sillähetkellä. Pähkinät on molemmille sallittuja!:) Samoin alkohli, sillä kumpikaan ei oikein siitä juomisesta perusta.
Miltäs kuullostaa meidän veto teidän korviinne? Onko tasavertainen kisa?

Itelle tuskin tulee ongelmaa olla vielä 2 kuukautta lakossa (ja ehkä jatketaan vielä huhtikuukin!), koska on ollut nyt jo kuukauden ilman herkkuja.
Tää herkuttelun poisjättäminen ei muuten sinänäsä näy painossa, tosin taisin mä Tahkolle mentäessä hankkia muutaman kilon ja ne on nyt lähtenyt. Jatkossa kyllä koitan käyttää Tahkolla enempi salia, että alkais paino putoamaan. :)

Eilen muuten käväsin bodycombatissa ja oli taas niin mahtia! On se vaan mun lempparilaji, ei siitä faktasta pääse yli eikä ympäri... Tänään onkin luvassa bodypump, huomenna varmaan taas combatti ja torstaina vesijumppaa!

Mukavaa kuun viimeistä pakkaspäivää kaikille!:)

5 kommenttia:

  1. Ehkä kannattaa ottaa vaan tavaksi syödä harvemmin herkkuja, niin ei tunnu niin kielletyltä. Lakot ei muutenkaan ikinä oikeen auta painonhallinnassa, koska sillon tulee enemmän retkahduksia.. Mutta kivalta näyttää treeniviikko, on ainakin monipuolista!

    VastaaPoista
  2. Hei mukavaltahan tuo veto kuulostaa, oikein järkeen käypä! (: hauskaa, että joku lähtee siihen tavallaan kirittäjäksi, tulee varmasti itellekkin vähän lisämotivaatiota (raha..) :D

    VastaaPoista
  3. Leena: Niin,tohon mä pyrin! Mut tuo repsahdukset ei oikei oo mun tapasta ollu enää nykyää. :) Mulla on niin hyvä olo kropassa, että herkut on hyvä pitää poissa ja pidän ne vielä hetken ihan mielellään. Ja onhan olemassa mm. ruissipsejä,jotka on maailman parhaita ja mikä parasta: sallittuja!:D Ja jep, ihana olla Jyväskylässä kun voi treenaa.<3

    Marie: Jepjep! Ja kyllä mä oisin jatkanu ilman vetoakin ;) Just hyvän olon takia!

    VastaaPoista
  4. Eikö sun mielestä valkosipulipatonki tai pitsa oo herkkua? :D Patonkihan on täyttä pullaa ravintoarvoiltaan ja pitsa roskaruokaa :D ei ihme, ettei sun painos tipu. Hyvää kevättä ja onnea painonhallintaan :)
    -M

    VastaaPoista
  5. Ano: Ompa hyvinkin. Ne on sen takia sallitu, sillä joskus työpäivänä saa henkilökuntaruuaksi vain pitsaa tai hampparia, kun ei muuta kerkeä. Että mielummin se, kun että olen 6-10h syömättä. :) Ja kiitos!

    VastaaPoista