lauantai 14. tammikuuta 2012

Day 18: Herkuista kieltäytyminen synttäribileissä

Huh, empäs ookkaan hetkeen puhunut mun herkkulakosta, mutta edelleen painetaan etiäpäin ja ah, turvotus on jo aika hyvin poissa. :) Ja ihanasti virtaa! (energia saattaa kyllä johtua jo melki viikon kestäneestä lomasta.)

Eilen tosiaan oli kaverin synttärit ja tarjolla oli sipsiä, mokkapaloja ja sitten jauheliha- ja tonnikalapasteijoita, jotka on siis kaikki mun "kielletty"-listalla :D
Omiksi herkuiksi ostin "ruissipsejä" mikäli joku on törmännyt. Makuna oli valkosipuli, nam! 150g pussi maksoi jotain 2.5e tai sinnepäin :) Myös pari synttärisankarin kaveria pyysi kyseisiä herkkuja, sillä haju oli niin vastustamaton ;)

Alkoholiahan siis join, sillä sitä tulee niin harvoin nautittua. :) Humala toi vain sen ongelman, että varsinkin mokkapalojen haju oli jotakin niin vastustamatonta, mutta kuin ihmeen kaupalla voitin kiusauksen!! :) Jos herkkulakkoa olisi kestänyt n. viikon, olisin todennäköisesti tössännyt ja pahasti, mutta nyt mentiin kunnialla läpi!

Oon aika ylppis itestäni ja tiedän, että selviän lakkoa vielä pitkään etiäpäin!:) Onnistumisenfiilis ja loma on kyllä saanut musta väsymyksen pois!

Kuva otettu eilen, ennen kuin suuntasin siskoltani kaverille :)

2 kommenttia:

  1. Oi, sä kestit houkutuksen! :D Saat olla ylpee ittestäs, minä voin suoraan sanoa, etten olisi kestänyt. :D

    VastaaPoista
  2. Marie: No oon kyllä ylpeä! Se oli semmonen tulikoe että!:D

    VastaaPoista