keskiviikko 31. elokuuta 2011

Uuden luvun aika urheilutarinassani

Eli tänään lakkautin sopimukseni  Kuntomaailmassa ja seuraavalla viikolla menen kirjoittamaan Kuntoporttiin 12kk sopparin ja oh god oon INNOISSANI!

Se on kun se sama tunne kuin vähän yli vuosi sitten! Haluan jo treenaamaan, haluan uusia treenikamoja ja haluan pukeutua sporttisesti ja kuuluttaa kaikille ulkonäölläni "Hei! Minä harrastan liikuntaa ja rakastan sitä!"

Tää tunne on niin uskomaton, mutta sitä häiritsee se että olen kipeä. Äh,parantuisimpa jo, tosin sopparini Kuntoportissa alkaa vasta lokakuussa! Sitä ennen on aikaa käydä Kuntsikassa ainakin hyvästelemässä oma PT ja tähdättävä ihanan Viivin jollekkin tunnille! Katjan tunnille en valitettavasti pääse koska hän odottaa lasta.. kuinka suloista :) Voih.. tulen niin ikävöimään Kirsiä, Katjaa ja Viiviä! Onneksi lisäsin kaikki tytsyt facebookkiin, ihan sen takia että haluan kiittää ja seurata heidän elämää koska damn, ne naiset inspiroi mua ja ihailen heidän energisyyttään ja rakkautta liikuntaan ja hyvinvointiin! (Tosin PT:ni Kirsi onkin o kavereissa!

Eipä mulla oikeestaan muuta asiaa ole! Toivottavasti siis vaihtamalla paranee ja oon seuraavana keväänä 20 vuotta täyttäessäni timmi mimmi ;)

ps. harkitsen myös tekeväni hiustyylistä treeneihin sopivamman, lupaan kyllä julkaista kuvan myös tämän blogin puolella, kunhan rohkenen muuttamaan tätä pehkoa ;)

Hyvät illanjatkot kaikille!:) Ja Kuntoporttilaiset jos satutte tätä lukemaan niin kokemukset kuntoportista on enemmän kuin tervetulleita!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti