maanantai 27. helmikuuta 2012

Kroisanttia! Nam?

Tänään juhlistin mun huomista vapaapäivää kroisantilla. Oikeestaan, mun mies halus et kokeillaan niitä purkkikroisantteja ja soitin äitille luetaanko ne herkkulakkoon. Sovittiin ettei, vaikka onhan se herkkua, suolaisuudestaan huolimatta. Kuitenkin kerran viikkoon saa sallia jotakin hyvää mielestäni, niimpä otettiin kroisut kotiin!

Äsken sitten nälkäsenä otin ensimmäisen kroisantin.. ja jäi myös viimeseks! Olin syksyllä ihan koukussa kroisantteihin ja ne oli parhautta! Nyt maistuin kyllä vain jauho ja hiiva ja tuntui naurettavalta syödä koko "moskaa."

Halusin jakaa tämän kyseisen fiiliksen teidän kanssa ja siis osoittaa, että herkkulakosta on selkeesti ollut hyötyä!:)

Huomenna tosiaan on pitsatiistai, mutta mun pohja tulee olemaan ruis/täysjyväpohja ja en liiottele sen juuston kanssa, eli ihan ite teen pitsani, jolloin pystyy hirmusti vaikuttamaan siihen, millanen siitä tuleepi. Myös punnitsen nyt kovasti, että lähdenkö Kuopioon vaiko hiihtämään, katsotaan fiilis huomenna. Mulla kuitenkin lyhenee työpäivät 9-13 tunnista 6 tuntiin, joten treenaus työpäivinä ei tunnu sitten niin mahdottomalta, jes!

Nyt mä vetäsen vielä kiivin ton hiilaripommin kaveriksi ja varmaankin painun pehkuihin, oli niin  karseen kiireinen päivä taas töissä, että oon ihan naatti. Tulee muuten hyvin hyötyliikuttua töissä, oon kehitelly päässä jo paripäivää sellasta humoristista postausta, miten treenaus onnistuu töissä, ehkäpä mä huomenna sen tänne kirjoittelen!;)


Loppuun vielä ihanan inspiroiva kuva, minkä mies löysi riemurasiasta ja näytti mulle. Tietysti käskin sen tallentamaan sen, että saan jakaa sen tänne!


2 kommenttia:

  1. Kuva on feikki. esimerkiksi rintalihakset on edelleen olemassa tuossa ¨lihavuus¨kuvassa, joka on otettu jälkeenpäin. Mies on studiokuvien oton jälkeen nauttinut paljon esimerkiksi vissyä, jotta maha turpoaisi. Hän ei myöskään pullistele lihaksiaan ensimmäisessä kuvassa, ja reidet on peitetty pidemmillä shortseilla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ano: Feikki tai ei, onko sillä niin väliä jos se aiheuttaa lisää motivaatiota päivinä, milloin tekisi mieli vaan löhötä?:)

      Poista