keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Kevät, tule jo!

Näin viimeyönä unta, että mun eräs tuttu oli mun PT ja sain aamupalaksi kaurapuuroo raejuustolla ja mustikoilla. Aamulla heräsin karvaaseen totuuteen, että olen niin nuhainen, että vaikka on viikon ainut vapaapäivä, ei ole asiaa kyllä salille, jos edes kävelyllekkään. Ja raejuusto on loppu... sain mä onneks kaurapuuroa mustikoilla! Se on muuten aika hurjaa, kuinka on pinttynyt tuohon, että aamulla on saatava puuroa ja yksi olo-jugurtti!

Sitte vähän uutisia! Sain yhteyttä Kuntoportin personal traineriin Veskuun ja sovittiin, että soitellaan lähemäpä kevättä PT-juttuja! Se meinaa siis mahdollisesti sitä, että mä saan Jyväskylään palatessani PTn ja lisäboostia treeneihin ja ruokavalioon ennen kevättä. Myöskin toive miespuolisesta PTstä toteutuisi. :) Uskon, että Vesku saa piiskattua musta sen 5kiloo pois ennen kesää, jos se ottaa vain tarpeeks tiukan koutsaamis-asenteen! ;) Musta PTn pitää olla tiukka. Sen nähdessä pitää herätä musta kunnioitusta ja pientä jännitystä ja itse saan sitten kiitosta, kun niitä tuloksia on oikeesti tullut!

Lupaan, jos Veskun kanssa saadaan sovittua noita PT-tapaamisia, että kuulette niistä aina mun blogissa ja myöskin tuloksista. Jakelen sitten tottakai myös vinkkejä ja kun kesäloma alkaa, voin kertoa, suosittelenko kyseistä miestä juuri Sinun PTksi vai en. ;)

Nyt mä varmaankin lähden rasvailemaan naamaa ja pukemaan, sillä viikon ainoan vapaapäivän kunniaksi ajattelin käydä Nilsiässä korjaamassa mun joululahjan poikaystävältäni, eli sydän-kaulakorun, jonka ketju meni parin päivän päästä jo rikki... niimpäniin. Mutta ei auta muutakun mennä kultasepälle.

Nyt oikein ihanaa ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti