sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Kalorien laskeminen kielletty- pyhä

Tämmöset pyhät on mun lemppareita, heh ;)

Nojoo, tottakai josku saa herkutella, mut siinäki kannattaa muistaa se fiksuus silti, eikö vaan?

Mutta tänään mä en jaa mun mielipiteitä tai oo ankara kirjottaja joka on ku herkut ois vihollisia vaa toivotan teille kaikille ihanaa pääsiäistä!:) Saa herkutella ainaki niillä munilla ja mämmillä ja miksei vaikka grilliruualla ku on noi upeet kelit!

Mä oon ainaki herkutellu, muta myös lenkkeilly upeiden kelie ansiosta, siis oikeesti wau mite kesä tulee ja tuo voimia!:) Toki oon myös kuntomaailmassa käynyt! Eile siellä oli kiinteytys tunti ja tänään ois luvassa zumbaa :) Jos käytte kyseisessä keskuksessa nii liittykää vivianissa seuraani klo 16.00 !

Mites te ootte vietelly pääsiäistä? :)

Loppuun vielä vähä lenkkiasu- kuvaa! pst, mulla on sitten taskussa semmone hoitoaine puteli, et mulla ei oo tollasta epämääräistä pullotusta taskun kohdalla normaalisti! :D

2 kommenttia:

  1. lenkkeily on hauskempaa ku on hienot vaatteet millä lenkkeillä ;D

    VastaaPoista
  2. Ano: no todellakin! Kyllä ne iha liikuntaa ostetut sporttiset ja ihanat vaatteet motivoi kivasti!:)

    VastaaPoista