lauantai 31. joulukuuta 2011

Day 4

Päivä on vasta nuori, mutta ajattelin jo nyt kirjottaa tästä päivästä! Olen nimittäin huomannut jotain todella positiivista: ei oo enää niin pönäkkä olo, eli babaaai jouluturvotus viikossa!!
Olo on myös paljon energisempi, eikä sellanen, että haluaa vaan löhötä sohvalla ja lenkit tuntuu kinkkisiltä, joten kohta lähdenkin koiran kanssa iloisesti ja mielellään lenkille moikkaa Tanskua töihin ja sitten työkavereita kanssa :)

Luulin tosiaan, etten tänään jaksa koneelle raahautua, mutta toisin kävi ja siksi siis eilen jo toivottelin hyvät uudet vuodet.
Mä suuntaan uutta vuotta kohti positiivisesti, eikä mua enää pelota mun herkkulakkokaan, koska se on ollut yllättävän helppoa, vaikka esim. tuo sipsipussi seisoo tossa keittiönpöydällä, mutta se on mulle kuin ilmaa vaan!

Eipä mulla oikeestaa muuta asiaa ole, eli nyt vaa oikein mukavaa tulevaa iltaa ja yötä kaikille, palataan taas ensi vuonna asiaan!:)

1 kommentti: